fredag 26 februari 2010

Spår

Jag tänkte ju gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet efter förlusten i hockeymatchen i går morse.
Men jag bröt ihop och kom igen och tog en promenad i stället =)
Det var inte så dumt det heller, vädret var underbart.
Jag såg spår efter ekorrar och efter rådjur.
Jo, jag hade ju spår experten med mig,
annars hade jag ju inte haft en aaaaning.
Jag har ju noll koll på spår. Om det kan ni läsa här.
Det här spåret kände jag faktiskt igen.
Ecco storlek 38.
Det spåret fanns överallt bakom oss där vi gick.
Sedan överträffade jag mig själv.
Ja, jag är faktiskt förvånad!!
Det var lite snårigt och lite svårt att se pga grenar här och där.
Men till sist så kom jag på vad det var för spår.
Det var skoterspår.

8 kommentarer:

  1. Jag är DJUPT IMPONERAD av dina spårkunskaper!
    :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!
    Jag är också djupt imponerad eller var det "U" som berättade det för dig ;)
    Ha det bra och puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Sv: Oh, du den var svår!!! Näe, inte mer av det vita ulliga!?
    Men du...jag kom precis på en sak...jag älskar ju att laga mat, så om jag får anställning som kock hos dig, kan väl du bli min housekeeper...Deal?! Vad sa du? Avståndet?! Shit, tänkte inte på det!
    Akta nu så att du inte SPÅRar ur på din runda! ;)
    Kramiz och fortsatt trevlig fredag!

    SvaraRadera
  4. Hahaha...ja du det där med verifieringskoder är konstigt! Var och varannan blogg efterfrågar dessa numera...och jag vet att jag inte bestämt att man ska behöva göra det för att kommentera hos mig...=/ Märkligt! Och störigt! Och man slutar aldrig förvånas över de märkliga kombinationerna...=)

    SvaraRadera
  5. Haha...kom genast attt tänka på Nalle Puh och Nasse när de gick i cirklar och trodde att de var förföljda men det var ju bara deras egna spår :) Älskar Nalle Puh!

    Trevlig fredag... KramKram

    SvaraRadera
  6. Jag är sååå imponerad över dina spår-kunskaper, behöver nog träna lite tror jag hihi.
    Jo sörru, nu är det bokningslista som gäller på bibblan*fniss*.
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  7. Ha.ha. ;)))


    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  8. vad du kan mycket! grejt
    ha det gott

    SvaraRadera