torsdag 10 november 2011

Real Life

Dags för veckans real life uppdrag hos Yohanna som den här veckan handlar om pyssel.
Jag gillar att pyssla men det blir inte så jätte ofta.
Senast jag pysslade gjorde jag en lingonkrans.
Jag höll till på min planteringsbänk...
...som är mitt största och det pyssel jag är mest stolt över.
Om det kan ni läsa HÄR.

Vad pysslar ni med idag?
Själv ska jag pyssla med lite städ och tvätt smiley emoticons

Dagens kloka…
Man är inte fattig för att man äger lite,
utan för att man saknar mycket
Alf Henriksson

28 kommentarer:

  1. Jag pysslar med en lkydnadsträning för Miss E och med att hinna med en del annat. Fast pyssel och pyssel...

    Skulle däremot vilja göra en fin krans och ha på ytterdörren nu till advent.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag minns så väl när du hade byggt den där bänken. Jag är fortfarande imponerad av den kan jag säga.
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Jag är så himla imponerad av bänken du byggde, du är duktig du!
    Senaste pysslet för mig var hyllan jag målade igår, nu gäller det att hitta en plats för den;)
    Kram♥ och god morgon

    SvaraRadera
  4. Tänkte jag skulle pyssla med att jobba lite....

    SvaraRadera
  5. Undra just om man kan vara med då andra ha pysslat ;)
    Du är så duktig på att dona. Själv skulle jag ha köpt mig en krams :)
    Du SKA vara stolt över din planteringsbänk.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Jag älskar din planteringsbänk. Mitt pyssel för daqgen blir att måla fönstefoder i vardagsrummet... Nödvändigt kom jag just på för efter att tapeten är uppe vill man ju inte göra det.. KRAM!

    SvaraRadera
  7. ... jag pysslar om den där fjärilsfarmen som jag helt apropå har blivit ägare till och som dessutom bosatt sig i magtrakten :-)
    Gomorron

    SvaraRadera
  8. Pyssla är ju hur kul som helst :)
    Idag är jag hemma med sjuk lillskrutta, tills maken kommer hem då åker jag och jobbar kväll :)
    Kramisar

    Ps hur får du dina runda hörn på korten ??

    SvaraRadera
  9. Jag pysslar också med tvätt idag. Sen vet jag inte riktigt vad det blir, men en prommis i solen ligger ju nära till hands :-)

    SvaraRadera
  10. Jag gillar att pyssla. Eller gillade rättare sagt. Har nog förpysslat mig nån gång känns det som. Numera gör jag mest födelsedagskort och sånt! :)

    SvaraRadera
  11. Älskar att pyssla men tiden räcker inte till för allt jag vill göra..:-)! De senaste dagarna har jag suttit bänkad i soffan med feber....men stickat har jag gjort ändå....:-)
    Kramelikram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  12. Jättefin planteringsbänk! Och vilken supersöt och arbetsam liten smiley du har hittat! Kan han komma och hjälpa mig med? ;)

    Ha en fin dag! Kram!

    SvaraRadera
  13. jag har inte pysslat med något idag eller jo, jag satte upp en gardin i hallen :)
    kramar

    SvaraRadera
  14. Vilken fin planteringsbänk, sådan vill ja me ha.

    Idag ska pappa och jag kapa upp en stor ek som hamnat över vägen. Ved värmer många gånger. Kl 17 ska jag på zumba för första gången, ska bli kul.

    Ha det gott!

    Kram

    SvaraRadera
  15. Bra jobbat och visst väntar jag in eftersläntrare ;)
    Jag är ju själv försenad...

    Återkommer med sammanställningen.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  16. Jag ska "pyssla" med två stycken nästan 6-kilos gäss + alla tillbehör till helgen, så det får räcka för mig...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  17. Här pysslas det minsta möjliga... Eller... jag pysslar med mitt täcke och kudde.

    SvaraRadera
  18. Din pysselbänk är ju bara så fin - en sådan skulle jag vilja ha :) Kram

    SvaraRadera
  19. Och här sitter jag och räknar stenar... 10000029, 10000030, 10000031.....fan nu kom jag av mej!!!
    1, 2, 3, 4.... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  20. Du är superduktig pysslare :-) Idag har jag pysslat med spel med min äldsta dotter :-)

    SvaraRadera
  21. Hej vännen, jag håller med dig till fullo om vädret;)
    Ja du här har inte pysslats alls ;(
    Jag hinner inte ,,, eller jo i går tapetserade jag en emma-fotälj.. Min första och inte var det lätt. MEn det blir nog bra när den är klar!!!eller, hihi
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  22. jag gillar verkligen din bänk och du har gjort den så bra :)

    jag älskar att pyssla men har svårt att hitta tiden till det...

    Må så gott vännen <3

    SvaraRadera
  23. Är tyvärr inte så mycket för pyssel utan tröttnar ganska fort. Om jag vill ha något för händerna så är det stickningen som kommer fram.

    Hoppas du får en bra kväll.

    kram kram

    SvaraRadera
  24. Du är så jätteduktig med det du tar dig för, bänken är ju bar såååå klockren o detta med lingonkrans är bara sååå fint;)

    SV: Hockey har jag funderat lite över......o jag lämnade över det projektet till guben;)

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  25. Inte ett skit har jag pysslat med idag!!
    Men jag gillar ditt pyssel! Skarpt!

    SvaraRadera
  26. Härligt med lite pyssel! Jag skulle ha hämtat in lite ris jag med! Men till helgen är det ljust så då hinner jag! Nu är det mörkt när man far och när man kommer hem, hua! (Fast lite mysigt är det!)
    Kram och ha en fin helg!!

    SvaraRadera