söndag 19 april 2009

Ghandi

 Här är jag uppåt väggarna igen. Det är snart ett år sen vi målade i tv-rummet och jag har funderat x flera vad jag vill ha på väggen.
Det blev ett väggord där också. Ett citat av Ghandi.

Happiness is when what you think, what you say, & what you do are in harmony.

I dag har jag stått i cafeterian på plan ett par timmar för det var fotbollscup. Annars har jag inte gjort många knop. Barnen är på varsitt håll och Ulf har precis åkt på jobbet. Ledig helgen har som vanligt gått fort och nu har jag en jobbarhelg att se fram emot.:( Förresten så ska jag bara jobba halva för andra halvan ska jag på den efterlängtade 40 års festen som inte blev av.

2 kommentarer:

  1. Hur många textrader har du på lager egentligen? ;)
    Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Både du och väggen är jätte fina.
    Jag ser framemot helgen då jag äntligen få träffa dig.(Er)
    Love you!

    SvaraRadera