måndag 22 juni 2009

Packning

I dag blir det till att packa. Men inte fullt så många väskor som på bilden. Jag brukar vara ganska bra på att packa lagomt mycket. Tycker jag själv i alla fall. Kanske mannen har en annan åsikt......
Nåja, han får packa själv så hjälper jag sonen. Mina favvograbbar ska iväg. Mannen åker till Norge i morgonbitti och sonen ska i väg till en kusin, utanför Tärnaby. Jag skjutsar upp honom till Umeå, därifrån åker han buss med nämnda kusin. Så i veckan blir det girlpower här i huset.

Sonen åkte i väg för att klippa sig (välbehövligt) Den tiden är förbi när jag fick klippa honom, nä nu ska det vara en riktig frisör. Sonens morfar, min far alltså, han är i alla fall inte så noga med det, för han får jag klippa :)

Tänkte njuta lite av solen också. Nu är jag ingen solare direkt, men älskar värme. Och att ligga/sitta i värmen och läsa en bok, det är gött mos de!
Förresten, är det en succé om en bok om misslyckande inte säljer bra?

3 kommentarer:

  1. Då ska jag boka dig.Då får du packa våra kläder innför vår nästa resa(när det nu blir).
    För vi kom hem med massor av kläder som vi inte använde.

    SvaraRadera
  2. Njuta LITE av solen? Nu förstår jag inte; endera njuter man eller så inte. Själv njuter jag till fullo när solen skiner...gärna med "grillolja"!!!OBS! Ingen solskyddsfaktor här heller!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vad läser du för bok? Har du nått bra tips?
    Undrar Maud

    SvaraRadera