tisdag 28 september 2010

Egoister

Tänk vad vissa brer ut sig…
Godmorgon!

18 kommentarer:

  1. Jag trodde den åkte framför för att varna att du var ute på vägarna ;) haha

    SvaraRadera
  2. Ja, de är bara ivägen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan o god morgon! Lever gör jag. Kul att det gick bra på tentan. Ha en underbar tisdag denna vackra höstdag. Kram Madde

    SvaraRadera
  4. Ja, en del folk är fräcka ;-)
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  5. FLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ säger jag, vevar ned rutan och huttar med handen.

    SvaraRadera
  6. Man blir sådär lagom lycklig när man hamnar bakom ett sånt ekipage... God morgon!

    SvaraRadera
  7. Godmorgon själv och tack för flera kommentarer i min blogg! Alltid kul med nya bloggvänner!
    Monica

    SvaraRadera
  8. Till och med livvakt och allt. En del alltså... är bara för mycket ;)

    SvaraRadera
  9. Kör försiktigt och man ska kramas i trafiken vet du väl:)!

    SvaraRadera
  10. Ja, vissa av oss behöver mycket plats :))
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag lovar att inte göra om det ... nästa gång ska jag gå längre in mot vägrenen ;-D

    SvaraRadera
  12. fast de verkar ju tala om det ordentligt i alla fall
    kramar

    SvaraRadera
  13. Tur att de har byggt om E4:an så det är "två-ett"-väg, då vet man att man kan köra om på ett säkert sätt!
    Har du praktik nu? På samma ställe som sist?
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Värst är väl plogbilarna som kör på var sig fil.
    Omöjligt att komma förbi dom.
    Ha en fortsatt bra tisdag!
    Kram!

    SvaraRadera