torsdag 23 september 2010

Tenta plugg

Så här har det varit dom senaste veckorna:
Efter att ha slitit med ett stort projektarbete i internationell handel, som redovisades igår,
gick luften ur mig.
Redovisningen gick jättebra och den efterföljande kritiken var bara positiv, men när jag kom hem så kände jag mig verkligen som en ballong som tappat luften.
I dag är det dags att fyllas med luft kunskap igen, för i morgon är det dags för Tenta.
Jag dyker ner i alla anteckningar, kompendium och böcker.
Vad gör ni idag?

9 kommentarer:

  1. Här är det plugg som gäller :) matte då såklart, men nu ska jag ta en paus för lite filmtittning!

    Tack för en underbar blogg Carina! den gör mig så glad och jag får så många skratt :D

    SvaraRadera
  2. Då är det ju snart över, vad skönt, jag tror det kommer gå jättebra.
    Idag vakar jag över 9 små försvarlösa gryn, precis som jag har gjort hela tiden sen i tisdags och gosa med kramig Benjamin...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till med läsandet :))
    Ha en fin dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Gud va du ligger i, och jag beundrar dig så otroligt!! Go girl!!
    Sv: TACK från hela mitt hjärta för allt fint du skrev hos mig. Men dom där slinghättorna tar verkligen fram det "värsta" hos en hahaha jag kände mig som en pillefjong ;) kram

    SvaraRadera
  5. Oj, vad du pluggar!
    Själv har jag ledigt i dag och imorgon och ska göra så lite som möjligt...förrutom det saker som MÅSTE göras som tvätt, städ, hundpromenad mm....
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis, då är din dag räddad... Sjävl ska jag nog inte göra något, kanske pula lite här hemma.
    Skoj att det gick bra på redovisningen, tentan kommer gå galant den med!

    SvaraRadera
  7. Ohh vad jag tycker du är duktig, allt låter som rena grekiskan för mig;)

    Håller tummen för din tenta imorgon, det kommer att gå toppenbra;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. Låter tungt det där med internationell handel, gud vad duktig du är!!
    Vet att du fixar tentan i morgon, men jag håller tummarna för säkerhets skull;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. plugga på :) skönt att tentan är så snart, då är det ju även snart över
    kramar

    SvaraRadera