tisdag 24 november 2009

Hockey match

I går var det fullt upp så jag hade inte tid att hälsa på hos er, sorry…
Och jag är rädd för att det blir samma visa idag :(
Så jag har inte glömt bort er om ni trodde det.
So I´ll be back!! Ta det som ett löfte…eller hot *fniss*
Efter skolan i dag ska vi ut och äta middag tillsammans och sedan är hela klassen bjudna på hockey.
Gissa vad jag tycker om det. Är det bra eller är det bra???
Det är bäst!!
På tal om mat så har jag en undran (igen)

- Varför kommer pizzan fram snabbare till kunden, än ambulansen till patienten?
- Varför beställer folk en dubbel ost hamburgare med stor pommes frites och Cola light?
- Varför köper vi hot dogs i tiopack och korvbröd i åttapack?

Ha en jättebäst dag!! ♥

7 kommentarer:

  1. Ha en härlig tisdag!!Bra frågor det där du=D Kram

    SvaraRadera
  2. Men nu finns det faktiskt korvbröd i tio pack.
    Men det andra kan man ju fundera på om att: ska det vara så?
    Vi ringer Sverker!!
    Ha det bra och puss på dig!

    SvaraRadera
  3. God morgon i stugan! va härligt få middag å sen vara å kolla när dom spelar :) här blir det nog lugnt hemma vid :) ha en fin fin dag :)
    *tingeling*

    SvaraRadera
  4. Fniss... ;)

    Sååå fint och vintrigt du har det här på sidan!!!! :)

    Önskar dig en super mysig tisdag!!!

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera
  5. Skickar en bamsekram, en riktigt stor en. ha en härlig dag med middag o allt. // AM

    SvaraRadera
  6. Här har det tydligen tittats på Frölunda ikväll. *viskar nu - de förlorade* ... ;)

    SvaraRadera