söndag 9 maj 2010

Buktalare

Nu har vi haft ett träningspass.
Lite träning för magmusklerna blev det.
Kanske inte lika effektivt som situps, men betydligt roligare.
Vi har tittat på Jeff Dunham och hans show med alla sina dockor.
Dunhams mest kända återkommande dockor är :
Peanut, en lila "tessla" från Mikronesien.
Walter, en sur och sarkastisk pensionerad man.
José Jalapeño on a Stick, en mexikansk jalapeño med sombrero.
Bubba J., en redneck som älskar öl och NASCAR.
Achmed the Dead Terrorist, skelettet av en död självmordsbombare, med skägg och vit turban.
Melvin the Superhero Guy, en superhjälte med blygsamma superkrafter.
Sweet Daddy D, Jeffs "Manager", en pimp "player in management proffesion"
">
Nu väntar sängen. Natti natti!

4 kommentarer:

  1. Ha ha. Jag gillar verkligen denne buktalare! Har nog sett alla klipp som finns på YouTube!!

    SvaraRadera
  2. Han är inte klok för fen öre den där.
    Men rolig är han!
    Ha en bra dag och kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hahaha...jag förstår verkligen om du har träningsvärk efter det där skrattpasset! Han är bara så underbar! Förstå gången jag såg honom med Achmed, the dead terrorist, trodde jag att både mannen och jag skulle dö av skratt! "Shut up...I'll kiiilll you"!
    Ha en fin söndag vännen!

    SvaraRadera
  4. Jeff är en mycket rolig kille och man kan inte låta bli att skratta. Mitt öga är bättre nu och det känns skönt. Kram

    SvaraRadera