torsdag 28 juli 2011

Brickbord

Det här brickbordet köpte jag häromdagen.
Vi var även hit på loppis
Men det enda jag kunde tänka mig att köpa här,
var själva huset. Men det var nog inte till salu…

Igår kväll körde jag igång med ett projekt. Riktigt skoj var det! Jag ville aldrig sluta, men när det blev lite för mörkt, jag höll till ute, då var jag tvungen att ge upp. Då var klockan 22.45.
Vad jag pysslar med får ni se när det är klart.

Dagens kloka…
Kärlek är det enda som förökas
när vi slösar med den

21 kommentarer:

  1. Jaha??? Här hålls man minsann på halster ... tack för det du!
    :-D
    Gomorron

    SvaraRadera
  2. Sånt hus skulle man vilja ha!!
    Helmysigt!
    Spännandeoch se vad du håller på med :)

    SvaraRadera
  3. Kul att se vad du pysslar med :)
    Ha en fin dag vännen!
    Kramis♥

    SvaraRadera
  4. Nyfikenhetsbarometern gick i topp nu =D
    God morgon.

    SvaraRadera
  5. Åhh nu blev jag jätte nyfiken vad gör du för ngt ????
    Huset var fint förstår att du ville köpa det ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. En cliffhanger... Jag gillar inte cliffhangers - jag vill VETA!!!
    :-)

    SvaraRadera
  7. Nu blev jag väldigt nyfiken....
    När jag var på Öland så besökte jag några loppisar, man hittar alltid något kul varje gång man kommer dit. Just nu letar jag efter en halvstor glasskål till mitt marina tema i stugan.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Spännande! =)
    Puss & Kram! ♥

    SvaraRadera
  9. Nääääe, jag vill ju veta bums vad du pysslat med, taskig du är ;-) KRAM

    SvaraRadera
  10. Hrm, kan FB ge en ledtrådar om vad du pysslat med eller det är något helt annat? ;)

    SvaraRadera
  11. Nyfiken i en strut, men snart så då eller..........

    Kramkram

    SvaraRadera
  12. Nu blev jag ju nyfiken!!!!
    Jag älskar bara sdana där bodar.Oftast så hittar man ju något fynd.
    Ha det bra i värmen.

    SvaraRadera
  13. Hmm...vad kan du nu ha hittat på.
    Bygga ett eget litet torp,kanske ;)
    Sv: Det kallas självutlösare :)
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Får jag lov att gissa på vad du "filar" på?? Något som jag haft på bild?? :)

    Och vilket fint brickbord!! Jätte, jättefint! hade gjort sig SÅÅ himla bra i mitt uterum...får kanske fara ner till brädgår´n... ;O)

    SvaraRadera
  15. Godkväll!
    Jag har en bok här hemma som jag tror att du skulle gilla :)
    Kramis♥

    SvaraRadera
  16. Ja mycket gott, så snyggt bord

    SvaraRadera
  17. Huset var verkligen fint - och så norrländskt med halvfönster på ovan våningen!
    Men vad höll du på med ute till kl 22.45? Fast det är väl fortfarande ljust längre på kvällarna hos er, än här?
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  18. Du ser ut att ha samma kunskaper som min hustru. Hittar loppisfynd och gör nåt bra med dem. :-)
    sv:
    Ja, HTC är knäpp, men jag gillar den ändå... Knäppt det också, va?
    ;-)

    Om några timmar börjar min semester, (igen), ha en riktigt bra helg! :-)

    SvaraRadera
  19. vilket fint brickbord :)
    Sv: nej riktiga paddor tycker jag heller inte om
    kramar

    SvaraRadera
  20. Toppenfint hus, men säkerlilgen inte till salu;)

    Undra jag vad du pysslar med, kan det ha nåt med lera att göra;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera