torsdag 8 mars 2012

Sportlovsaktiviteter

Det är ju sportlov här nu, och då ska man ju aktivera sig. Det är viktigt att hålla igång, man vill ju inte bli en soffpotatis.
Sonen är på läger och står på slalomskidor hela dagarna,
Mr jobbar så han håller igång på jobbet får man hoppas.
Jag menar, han har ju faktiskt betalt!
Jag och goaste dottern, jag har iofs bara en,
tänkte också vara lite aktiva idag.
Vi ska ladda med en stadig frukost sedan bär det iväg!

Mot Umeå för shopping!!

Dagens kloka…
Det svåraste med att göra bra affärer,
är att avstå från dom dåliga
Simon Spies

26 kommentarer:

  1. Det är en himla bra vintersport tycker jag..shopping !!!!
    Tjöp nå fint ti mejj å :o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hade hellre shoppat också.

    SvaraRadera
  3. Bästa träningen,ever!! ;)
    Tjäna lika mycket som Gubben gör nu! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det var också tänkt att vi skulle till Umeå idag, men vi var tvungen att skjuta upp det!
    Hälsa "Hjärtebo" från mig;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. En jättebra vintersport; Shopping :) Vi var ju också o shoppa i förra veckan, jag o döttrarna ;)

    Ha en bra dag!

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Shopping låter som en utmärkt syssla!!! KRAM

    SvaraRadera
  7. Shopping kan vara riktigt energikrävande och med risk för träningsvärk....i armarna :)
    Ha en mysig dag, kram Milla.

    SvaraRadera
  8. Den aktiviteten håller jag oxå på = ))
    Man får ju motion av att gå...in och ut i butiker = ))
    Ha en härlig dag med dottern.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni får en superfin dag i UMEÅ!

    SvaraRadera
  10. Shopping låter som en bra aktivitet hihi.
    Kram Mia ♥

    SvaraRadera
  11. Fast, vet du, jag läste i en av våra stora dagstidningar att sportlovet från början var ett vinterlov för att hålla barnen borta från varandra, allt för att slippa så intensiv spridning av vinterförkylningar. Det tror jag på så det berättigar allt slappande för de unga!!!!! Kramar

    SvaraRadera
  12. Vilken helt fantastiskt bra sysselsättning, motion i kombination med roligt!

    SvaraRadera
  13. vad vad vad ska shoppas???
    snö+kram från kärringen i dalsland som är typ back on internet :)

    SvaraRadera
  14. Haha, det låter som motion helt i min stil! Hoppas ni hittar en massa finfint!

    SvaraRadera
  15. Här sportas det inte så mycket heller ;)
    Shopping låter trevligt !
    Kram ♥

    SvaraRadera
  16. Under sportlovet ska alla delar av kroppen ha sitt. Det låter som om shopping är en mycket bra aktivitet för själen
    Ha en trevlig dag

    SvaraRadera
  17. Shopping lät kul ;) hoppas ni hittade något.. kram Jessica

    SvaraRadera
  18. Shopping med sin dotter låter urkul!!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Hoppas att ni fick en fin dag tillsammans!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  20. Åh, en riktig mammadag eller varför inte KVINNODAG!!! =)
    Hoppas att niu har haft en underbar dag och TJÄNAT massor! ♥
    Kram finaste du!

    SvaraRadera
  21. härligt med sportlov! hoppas dagen har varit bra! kram

    SvaraRadera
  22. Fast IBLAND är det skönt att ta en soffliggardag. Som idag.. :-)

    SvaraRadera
  23. Shopping är en riktig aktivitet! Hu så trött man blir efter en dag på stan :-)

    SvaraRadera
  24. shopping låter ju toppen å himla jobbigt med:)

    SvaraRadera
  25. Shopping är en bra sportlovsaktivitet

    SvaraRadera
  26. Ps. Tack för tipset om Photoscape!!! Testade Picasa först men förstod ingenting.... Photoscape var mer pedagogiskt utformad för mig, en trögfattad inredningstok! Kram Maria

    SvaraRadera