onsdag 18 juli 2012

Skåne del 1

Här får man en "hint" om var vi snart ska landa.
Carina välkommnar och ser till att 3 yra norrlänningar
hittar rätt.
Vi hade med oss några gåvor från norrland, bl.a en diskslöra (disktrasa)
På lilla torg fanns en pub där man kände sig lite hemma...
Det syns kanske att vi är ganska så avslappnade.
Vi har fått vara med om en massa olika saker och varit på en massa olika ställen men jag kan ju inte visa allt. Stenkul hade vi i alla fall med hon som tittar fram bakom stenen.
Tack än en gång Carina och din fina familj för er gästfrihet!

Dagens kloka…
För att ha verklig behållning av glädjen,
behöver man nån att dela den med

19 kommentarer:

  1. Hahaha! Härliga bilder! Snygg skylt Carina gjort om ifall att ni glömt hur hon ser ut. :)
    Jag tror jag vet en som vill ha den där disktrasan... ;)

    Jaaa, det är skönt att ni är hemma bloggvärlden har ju varit helt död!

    SvaraRadera
  2. God morgon! Upp och hoppa! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken skojig träff ;) verkar vara ett härligt gäng! kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Roligt att se bilder på sådant man känner igen :-)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att ni träffats igen ni alla fina bloggtjejer <3

    Ser fram emot de andra delarna i denna resa :)

    Ha en toppenfin dag <3
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  6. Ni ser ut att ha haft det väldigt trevligt! Skylten var ju så kul!!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Men jösses... Vilken FIN wettex!!!

    Resten såg inte så dumt ut heller :-)

    Vaddå inte visa allt? Vi vill SEEEE!

    sv: Haha! Jag trodde att en norsk AC var en fläkt. Vi har inte kylskåp i alla rum. Utom när vi bor på hotell då, kanske :-D

    SvaraRadera
  8. Ja,vilka underbara dagar vi haft. Helt otroligt.
    Det här måste vi göra om.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Ale stenar, förmodar jag? Där har jag inte varit, däremot var jag på Lilla Torg för ett par veckor sedan. Och ni såg ju ut att ha tur med vädret! :)

    SvaraRadera
  10. Men åh! Nu kommer alla känslorna...igen! ♥ Som jag saknar dig/er! Här är så tyst och tomt hemma! Inget fniss på ovanvåningen...inget tjattrande vid frukostbordet...♥
    Vilka dagar vi haft tillsammans! Vi måste göra om det snart! Ni är välkomna NÄR ni vill! TACK för allt, ja, även för presenten. Ni skulle ju inte! Men å andra sidan - nu kan ju JAG åka till Norrland snart! :D
    Lever på minnena en lång tid framöver!
    Puss & kram finaste du! ♥

    SvaraRadera
  11. ni kunde lämnat kvar solen här nere

    SÅg ut som ni hade trevligt

    SvaraRadera
  12. Åh, så trevligt ni haft i vackra Skåne!
    Om jag någongång skulle flytta på mig i det här landet så skulle det absolut vara mot Skåne. ( ursäkta norr!)

    Skön fortsättning på sommaren
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  13. Härliga bilder och vilken fin skylt ni blev mottagna med! Hur trevligt som helst att träffas.

    Kram

    SvaraRadera
  14. Sv: Jag är uppe mina små rundor, sen landar jag i sängen igen på tok för länge...:)

    (ps, ditt url är fel)

    SvaraRadera
  15. Kan tro att ni haft jättetrevligt. Ni har ju varit i Skåne ;-)

    SvaraRadera
  16. Härligt med Skånetripp!!! Ser ut som en härlig sådan:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Ganska nyttigt att ha besök från en annan landsända, så får man själv se litet sevärdheter...
    Kramar från Skåne och mig!
    Monica

    SvaraRadera
  18. Jag ska alldeles strax läsa ikapp här hos dig - men först vill jag berätta att det INTE var JAG som publicerade inlägget du kommenterade på inne hos mig. Jag är så arg och besviken och nu ska jag behöva "klydda" (skånska) med lösenord och "mög" (också skånska)

    SvaraRadera
  19. Sv: Jag tyckte också det var häftigt, hade ingen aning om att man kunde få färdiga picknickpaket. :)

    SvaraRadera