fredag 12 oktober 2012

Cafeteria

Godmorgon, godagens eller gokväll! Beroende på när ni läser detta inlägg. Själv säger jag godnatt. Ska sova några timmar nu efter nattskiftet, sedan är det heeelg!!  När jag stiger upp så ska jag baka bullar. Senare i kväll ska jag jobba i Cafeterian i ishockeyhallen under sonens hockeymatch. Så kom och köp korv, hamburgare, kaffe och mina nybakta bullar vetja!
Å så kan ni ju stå på läktaren och tjoa i mitt ställe
 
Dagens kloka…
Trötthet och leda försvinner på freda,
olust och vånda är tillbaka på månda
Alf Henrikson

21 kommentarer:

  1. Gomorron! ...när du än vaknar :)
    Då hejar vi på sonens lag!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Goood mooooooooorniiing!

    Bullar... där sa du något! Har inte bakat kanelbullar sedan i november förra året... Det var då jag flyttade och min assistent-bak-masin kom bort i flytten... :(
    Tror det är dags att snart göra ett inköp.
    Finns det något godare än kanelbullar??? :)

    Ha nu en fin helg, kära du! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag säger godmorgon då =) Ha en mysig fredag nu! Kramen

    SvaraRadera
  4. Bullbak - mmmmm, gott!
    Sov gott, också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Godmorgon !

    Bullar och hockey låter som en bra dag, och denna gången slipper du tjoa tyst

    ;)

    SvaraRadera
  6. Från mig blir det ett God morgon!

    Mysigt det lät att baka bullar, blev lite sugen på att baka, kanske på söndag...

    Önskar dig en riktigt, härlig, mysig, skön ledig helg!!!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en mysig och härlig helg !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  8. Du skulle ha sagt till tidigare, nu får jag svårt att hinna dit... ;-)

    Goförmiddag!

    SvaraRadera
  9. Sov gott. Här är det dagsgöra på schemat iform av visit på sjukhuset men sen är det bara görgo fredag som väntar :) Nybakta bullar vore gott förstås men liiite aningens lång färd för att smaka en. Hoppas att du får en fin helg, kram MIlla.

    SvaraRadera
  10. Godmorgon eller God förmiddag!jaså du får vara korv langare du ;=))) ha det gött!! kram Jessica

    SvaraRadera
  11. Huvva vilket tråkigt göra du har framför dig.... Ha en fin kväll i allafall!

    SvaraRadera
  12. Åååå,så gott med nybakade bullar -önska jag kunde komma hihi...
    Ha en underbar Fredag/Kram

    SvaraRadera
  13. Då blir det nog försäljningsrekord i cafeterian ikväll ;D

    SvaraRadera
  14. Godmorgon säger vi nog *L*
    Jobbigt med bullbaka, efter nattjobb???
    Men gott så in i vassen :)
    Ha en fin dag!
    Kramen kära granne♥

    SvaraRadera
  15. Ha en bra kväll och trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  16. Du är en engagerad mamma du! Fast det bygger mycket på det va, att föräldrar har möjlighet att ställa upp? Hoppas du inte fryser ihjäl där nu när du inte kan tjoa och skutta! :)

    SvaraRadera
  17. Mmm... Hembakta bullar! Hoppas att du har det bra där i ishallen.
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Jag tjoar lite härifrån ;)

    SvaraRadera