söndag 11 oktober 2009

Härlig höst

Nu funkar det med egna bilder igen!!
Min man, dataexperten, sa att felet stavas T Å L A M O D.
Men icke sa nicke sa jag, för jag väntade läääänge tidigare men överföringen hängde sig. Jag provade flera gånger!
Det är ju typiskt då jag ska visa han, då funkar det direkt!!
I morse, eller det kanske var mer förmiddag eftersom kl var 10 när vi gick ner till ishallen så var det lite frost på fotbollsplanen och solen sken så vackert.
Och luften var så där klar och härlig som bara höstluft är.

4 kommentarer:

  1. Vi var ute i morse vid nio-tiden och då var det helförtrollande vackert med all fros & solen som sken!
    Ha det mysigt i kväll!
    Kram
    Susanne P

    SvaraRadera
  2. I morse var det frost här och nu så regnar det. Burr. Ha en skön kväll!Kram

    SvaraRadera
  3. Kusligt lika...surfar runt närmast ifrån Carina (Skalet 2001) och kommer till dig och läser din profil.
    Här sitter en stenbock som heter Carina, gift med en oxe, en dotter som är vädur och sonen är lejon. Men här är det jag som får kalla mig "datasnille ;))

    SvaraRadera
  4. Kommer bara in och säger god natt.
    Kram på dig.
    (Jag har pengarna från Susanne, hemma här nu.)

    SvaraRadera