söndag 22 mars 2009

Grill premiär

Efter en skön sovmorgon så tog vi en promenad. Vi gick efter skoterspåret i skogen och fast det inte var lika bra väder som igår så var det härligt. Idag har vi haft grillpremiär. Gottgottigottgott.....Jag tänkte lägga ut några bilder på goda köttbitar men det är nåt fel som är trasig. Jag har prövat sjuttielva gånger (nästan) men det funkar inte. Det får bli nån annan dag. Nu ska T och jag fixa en smootie. Smaskigt!! Söndagen har haft många S. Skön (promenaden) Smaskig(middagen) Slö (del av dagen) Skidskytte (missade jag) Soffläge (blir det nu) oj, nu kommer U med smootien (Stavas det så?) som jag skulle fixa. Ooops! Ett till S att lägga till listan. Service.... Puss & Kram

1 kommentar:

  1. jo,jo vissa har det bra.
    Ledig och bra service. Men det är du värd.
    Kram på dig

    SvaraRadera