tisdag 31 mars 2009

Ny mus


I går tog Ulf och jag en långpromenad i skogen. Det gick fortfarande bra att gå efter skoterspåret men det är nog snart slut med det, det töar ganska snabbt nu. I morse var jag och gjorde ett matteprov. Jag är ju konstig, förra gången som var det första matte provet så kände jag mig orolig att jag inte ens skulle klara det. Bara jag får ett G tänkte jag. Så fick jag VG och hoppade och studsade av glädje. Som ett barn på julafton faktiskt! Så nu om jag "bara" får ett G blir jag lite besviken. Hel knäppt!!! Medan jag ansträngde mina små hjärnceller så gjorde Ulf några ärenden på stan. Han köpte en jättefin mus till mig.... Eller mig och mig, till min bärbara förstås. Tack, snälla rara underbara. Den var super duper. Efter lunch var jag på utbildning om läkemedels hantering. Som jag kan sammanfatta så här: Gäääsp...Efter middagen som bestod av lax så for vi alla fyra till Mamsen och Papsen. Dom skulle käka kyckling och funny dad sa "ska vi slänga resterna i komposten eller i glasåtervinningen"? Haa haaa...=) Nu tittar jag med ett öga på tv, den rätte för Rosing. Men herregud, vad har människan gjort med läpparna??? Är hon nöt allergisk och ätit nötter eller???? Nä det var bättre förr...

1 kommentar:

  1. Din pappa e kul!! :) Linda Rosing kan nog inte säga:-OOOO, riktigt, med sina feta läppar!! hehehhe

    SvaraRadera