lördag 14 mars 2009

Melodifestival

Lördag kväll och sitter och tittar på melodifestivalen. Inte så intressant men i brist på annat.... Imponerad blev jag av trummisen i Heat när han snurrade trumpinnarna. Coolt! Onödigt kunnande men ändå. Har jobbat med samhällsuppgiften idag, haft operation renbäddning och kört två tvättmaskiner. M kom förbi en stund innan hon skulle på jobbet. Trevligt att surra en stund. Jaha nu leder Måns, ja den låten var väl ok. Helt ok var han i huvudrollen i Grease som
C & jag såg i Umeå med våra döttrar. Den var riktigt bra. Snart har Grease premiär i Husum. Kom och se den gott folk. Jag tror det blir en höjdare. Vår älskade S har rollen som Frenchy, så jag passar på att göra lite reklam. Åh, Charlotte Perelli har klippt lugg. Förståndigt! Nu är det nära. Vinnaren är......La voix med Malena Ernman. Ja, ja no comments säger jag bara.

2 kommentarer:

  1. Inte var det den låten man hoppats på.
    Vi får väl se om Sverige gör bort sig totalt
    eller om det är sådanna konstiga låtar vi ska skicka iväg framöver.
    (Såg du söta Måns, va besviken han blev då han fick folkets få röster)
    Han fick höga poäng av mig i alla fall.
    Vi ska gå och se när S uppträder i Grease.
    Och appropå Perelli-mycket bättre med lugg och mörkt hår.

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är en låt de kommer att minnas när omröstningen är i riktiga schlagern, så det kan finnas en chans ändå.

    SvaraRadera