måndag 9 mars 2009

Matte måndag

Ekvationer och formler det har jag roat mig med i dag. HELA dagen. Skoj va. Desto roligare har vi haft nu i kväll. Vi var och grattade våra vänner B & D på deras födelsedagar. Så nu känner jag mig som en uppjäst bulle. Hon har ju alltid så gott fika, hennes biskvier är bara mmmm. Hon älskar att baka så vi har bestämt att vi ska vinna en massa pengar och öppna ett mysigt cafe. Jag inreder och sköter ruljansen och hon bakar allt smarrigt. Bra va? Ni är så välkommna när vi öppnar. Hon gillar att putsa fönstren också!!! Ja ni läste rätt. GILLAR att putsa fönstren. Jag har sagt åt henne att det är inte riktigt friskt. Jag kommer ALDRIG att drabbas av den sjukdomen. Förresten så vet hon ju var jag bor om hon vill ha extra skoj. Många fönster har jag.

Annars inget nytt under solen. Eller det har varit mulet och snöat lite idag. Sitter och tittar på Design Simon & Tomas. Tänk att få inreda åt andra. Och få betalt....

See you!

1 kommentar:

  1. Jag kommer gärna och fika på ert cafe.
    När öppnar ni?
    Vart kommer den att vara någonstans?
    Kommer det att finnas en tv där?

    Hälsa D att hon är välkommen till mig också om hon vill puts mer fönster :)
    Kram.C

    SvaraRadera