torsdag 5 mars 2009

Yiiipiiiiii

Tjohejsansa va jag ä glad!!!! Jag har fått en bärbar. När Ulf kom hem och hade skjutsat tjejerna på fest så hade han köpt en laptop till mig. Jag har varit tveksam för det är mycket pengar. Jag tror Ulf tycker det är bra för nu kommer den stationära inte att vara "upptagen" precis när HAN vill dit.

Jag ringde Tobias idag, för han ringde ju aldrig till "mamsen" igår. Snyft! Han "hade glömt". Han LOVADE att ringa ikväll så jag får väl se hur det blir med det. Dom hade kul ialla fall och jag får väl förutsätta att om jag inte hör nåt så är det bra=inga brutna ben i backen.
M, jag följer med spänning din blogg när ni nu har lite "home make over" Vi kommer snart och kollar läget. Kanske den 11:e =)
Igår när jag och D gick hem från jobbet så tittade vi in på Bäcklunds där det var utförsäljning. Sorligt att dom ska lägga ner tycker jag. Mycket folk var det och svettigt blev det. Vi var ju klädd för att vara ute. Puh! Jag köpte lite smått och gott bl.a. en present till vännen B som snart fyller år. Hans sambo fyller också snart men det paketet är fixat sen tidigare.

1 kommentar:

  1. Vad vore livet utan laptop ? Har kommit på nu att jag nog inte levt innan jag fick min. Ha ha,har döpt min till Torschten Toshiba, min bäste vän i huset...ja, nästan förstås...

    SvaraRadera