söndag 1 mars 2009

Startskottet

Japp, en spark i ändan av min dotter var vad som behövdes för att komma igång. Hur jag nu ska ha tid till detta. Eller så kommer det vara det enda jag har tid med. Hemskilihemska tanke. Jag som har börjat plugga så smått och måste ju ha tid till det. Och till jobb, nöjen, tvätt, städ, nöjen, promenader, hockey, nöjen, tv, dator, vänner,familj och lite nöjen då och då.
I fredags var vi på bio med våra älskade vänner D&C. Vi såg män som hatar kvinnor. Riktigt sevärd trots att jag har läst boken. Igår hade sonen hockeymatch som slutade med förlust :(
Idag har jag lekt plugghäst mest hela dagen. Tack till min älskling som fixar markservicen när jag sitter med näsan i böckerna. Fick en underbart god middag. Potatisgratäng(beställt av sonen) och kotletter i ugn. Mumsfillibabba...
I morgon är det jobb igen. Sweet dreams. zzzzzz (skoja bara, jag snarkar inte)

2 kommentarer:

  1. Kul med en blogg,så kul att jag ochså skaffade en.
    Det ska bli roligt att följa med i din blogg. Kram Camilla.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du börjat blogga=) Vad pluggar du för något? KRAM Annika

    SvaraRadera