torsdag 3 september 2009

Gratis är gott

Ska snart i väg på middag med klassen.
Men jag är sååå trött och lusten infinner sig inte riktigt.
Men jag har anmält att jag ska komma och det är ju gratis :)
Gratis är gott!!
Bara jag får ändan ur soffan så blir det nog skoj, när man väl är där.

Jag kanske ska jobba med det då.
Att få ändan ur...
Och fundera ut vad man ska ha på sig.
Detta eviga dilemma...
Jag ska gå och klura på det nu.
Hungrig är jag, det kurrar i magen.
Det här blir nog bra.
Gratis mat när magen gör sig påmind.
Kan det bli bättre?
Livet är väl för härligt...

2 kommentarer:

  1. Inte då man börja bli sjuk :(
    Men ha det så trevligt!
    Oj,vad det lät ironiskt :)
    Men jag menar att du ska ha en trevlig kväll :)
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Ibland får man glädjas åt det lilla!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera