tisdag 1 september 2009

September

Första riktiga höstmånaden är här.
Löven börjar redan skifta färg.
Om vädret är vackert så är hösten otroligt vacker med alla färger.
Men inte om det regnar och blåser.

Blåst gillar jag absolut inte.
Vi får hoppas på en brittsommar. Utan blåst :)
1:a september var det magiska datumet jag hade satt upp för att börja motionera igen.
Har varit lat i sommar, kopiöst lat!!
Det sket sig kan jag säga!
Det blev fika hos mamsen istället...
Till mitt försvar kan jag säga att hon faktiskt fyllde år igår och det firade vi idag.
Men i morgon är en ny dag med nya möjligheter.
Kanske. Eventuellt. Om det finns tid..

4 kommentarer:

  1. Jag har kommit i fel tankar också- "I morgon börjar jag". Men det har blivit många morgnar.
    Kanske en annan dag ;)

    SvaraRadera
  2. Man får vara lat! Man måste inte motionera! Man får fika gott!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Och jag kan stolt säga att jag HAR börjat igen efter 4 månaders uppehåll...har sprungit och cyklat den här veckan. Få se idag vad de träningsvärkande benen pallar med....
    ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  4. Vad sa du att det hette??
    Mot.......
    Jag kan inte ens stava till det :)

    SvaraRadera