tisdag 8 september 2009

Mjauu

Vaknade upp till ännu en vacker höstdag.
Härligt när hösten visar sig från den här sidan.
Igår var jag glad att jag inte var en katt.
Jag träffade nämligen en kvinna som var UTförbannad på katter.
Så hade jag det minsta lilla liknat en katt, tror jag att jag råkat illa ut.
- Jag är så förbannad på alla katter som är och skiter på min tomt!!!
Hon var arg på alla katter som överhuvudtaget passerade över hennes gräsmatta.
Hon kunde inte förstå varför man skulle ha katt.
- Dom älskar väl katter….försökte jag.
- Baahh!! Då kan dom väl ta hand om ett barn iställe!!! spottade hon ur sig.
- Tja, vad ska man säga.... mjauuu kanske….

3 kommentarer:

  1. Söt bild! :D
    Det är jobbigt när de skiter överallt. Det har svärmora problem med oxå. Jag hoppas att min katt inte skiter överallt! :O Men hon är mest hemma och runt våran gård, gammkatta.

    SvaraRadera
  2. Kattbajs=gödning =)

    SvaraRadera
  3. Det är kattens natur att bajsa lite här och lite där.
    Katter!! -Bajsa på!!!

    SvaraRadera