måndag 1 februari 2010

Godis

Vilken godis måndag!!
1. Fick äntligen tillbaka inköpstentan - den jag trodde jag skulle få göra om.
Men jag klarade den, med god marginal. Yihoooo!!
2. Våren är på gång. Jo det är sant! Nu är det -12 i morse var det -26.
3. Glömde matlådan och det resulterade i en god lunch på stan. (jag kanske glömmer den i morgon också)
4. I morgon är det fredag.
Jo, Stattinskan sa att man kunde döpa om dagarna, så i stället för tisdag så kör jag en fredag i morgon.
Bara så där liksom! Hej hopp!!

10 kommentarer:

  1. Positiva härliga människa !
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Fel, fel, fel... hon sa att man kunde döpa om MÅNDAGAR till fredagar;))
    Grattis till tentan, vad roligt för dig.
    Njut av kvällen nu/kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Jag sa ju att du skulle klara den :)
    Klart man kan döpa om dagarna.
    I dag är det lördag för mig.
    Ha det bra och puss på dig!

    SvaraRadera
  4. Hahaha...du är då för rolig!!! =) Jag tror bestämt att jag anammar ditt sätt att tänka...så positivt och härligt!!
    Ha en trevlig fredag i morron då! =)
    Och en härlig kväll ikväll!
    Och du...GRATTIS till tentan!!! =)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vad härligt och positivt=D Jag ska också börja döpa om dagarna, så det passar mig=D Grattis till tentan!Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till tentan!
    Ja, och grattis till allt det andra också!
    Vilken underbar dag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Länkade hit från Jennys sida...väldigt fin sida du har! Kikar säkerligen in fler gånger när jag har lite mer tid...

    Grattis till Tentan!

    / Heleena

    SvaraRadera
  8. Hejsan vännen, du är för skön, jag gillar att det är fredag i´morgon, för då är det bara 3 dagar tills de kommer hem tihi!!!
    Vilken gullig kommentar du skrev hos mig om Sandras dröm, vad go hon är!!!
    GRATTIS GRATTIS till tentan ;)))
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera