torsdag 18 februari 2010

Husum vs Modo

I kväll var det DM match i Husumhallen mellan Husum och Modo. Husum fick starta matchen med en 9-0 ledning men det hjälpte inte.
Modo blev distriktsmästare i Ångermanland efter seger med 16–10.
Lite konstigt var det, att för en gång skull inte heja på Modo :)
Dan Hinote bjöd på sig själv och "boxades" lite med kidsen som stod vid spelargången.
Markus Näslund kliar sig fundersamt på hakan,
"tro hur det här ska gå"
Foppa var inte med, han är visst i Vancouver =)

6 kommentarer:

  1. Det är så härligt att läsa om saker "hemmavid", känns liksom så bekant fast man befinner sig hundra mil "hemifrån"... Du får gärna sätta in lite bilder från det sköna Ångermanland för att trösta en "förrädare" ;-D
    Mornings

    SvaraRadera
  2. Vaaaaaa är Foppa i Vancouver;)))
    Krmizzzzz

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig en bra dag/Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Carina! va många fina bilder du lagt på bloggen. Trevligt att titta på dem. Ja kanel i kaffet eller kardemumma..de har jag tänkt göra ..men GLÖMMER alltid bort det!
    men nu sitter jag vid datorn...med min fruktsallad på "apparaten"..har nybryggt kaffe och då tar jag en påtår...MED kanel i! Så TACK FÖR TIPSET, vännen!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. jo han är ju det, hoppas att det kommer att då bra för de våra däröver
    SV: tack, men jag är snäll och tar av mig skorna i alla fall :)

    SvaraRadera
  6. Det var dåligt av Foppa tycker jag. Att prioritera Vancouver framför en sån viktig match - hur kunde han?
    :-)
    Kram

    SvaraRadera