lördag 23 maj 2009

EMB

Sandra är hemma igen och hon har haft två skojiga dagar. Forsränningen var kul och höghöjds banan var det läskigast hon gjort i hela sitt liv.
Jag vet inte om jag skulle klara en sån bana eftersom jag är så otroligt höjdrädd.
Förra sommaren när vi var i Stockholm och gick riksbron över till gamla stan så stannade vi och tittade på några fiskare. Ulf och barnen stod vid räcket och tittade ner i vattnet. Då "hirade" det i min mage.

Nu ska här snart grillas. Fläskkarré med potatisgratäng eller pommes frites, sallad, bearnáisås och till det ett gott vin. Mums för magen!

Förresten, jag fick ett nytt namn i dag av min käre son. EMB. Och vänlig som han är så fick jag det översatt: Extreme mother blogger.

1 kommentar:

  1. Apropå citat; "Kärt barn har många namn."
    Kram
    Susanne P

    SvaraRadera