fredag 8 maj 2009

Tupp


Tog moppen i dag och hälsade på mina päron. Har nog inte kört moppe sen jag var 18 år (sisådär en sju år sen, host!) Mamsen bjöd på lunch. Gott!
Efter jag kom hem (för jag kom hem, så allt gick bra)kom vännen D förbi på en kopp kaffe.
Tobias och en kompis har kört cross sen dom kom hem från skolan. Så nu kom det precis in två ganska så leriga grabbar. Men som jag sa i går, tur man har tvättmaskin. Och dusch förståss. Blir lite svårt att knöka in grabbarna i maskinen:)

I dag så kom Sandra hem med ett utlåtande från hennes handledare på praon som fick mig att bli stolt som en tupp. Det var så fina ord så....oj vad det känns gott i moders hjärtat.

I morgon har Tobias fotbollsmatch som Ulf tyvärr missar eftersom han har 12 timmars, 06-18. Han brukar kalla förmiddags veckan för hellweek. Jag förstår honom. Kliva upp kl.05 sju dar på raken. Vilket straff!! Själv ska jag ha sovmorgon i morgon. Och självklart tycka lite synd om min älskling när han stiger upp.

1 kommentar:

  1. Jag ska oxå sova i morgon. Börjar inte förrän kl 17! Lillhelg, fast man jobbar! :)

    SvaraRadera