måndag 13 juli 2009

Frågor och svar

1. Vilken svordom använder du mest?
Hmm...jag som nästan aldrig svär...Måste fråga S. Satan brukar jag visst säga
ibland :)
2. Äger du en iPod?
Nix
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ha ha jag har ju semester nu...
4. Använder du flip-floppar?
Nej, crocs däremot
5. Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast från ICA
6. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden
7. Vilken var den senaste filmen du såg på bio?
Män som hatar kvinnor
8. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på summan, men en resa till hela familjen skulle sitta fint.
9. Har någon någonsin kallat dig lat?
Tja, kanske mamma någon gång!
10. Tar du någonsin medicin för att få hjälp att somna snabbare?
Nix, sömnen är det inget fel på :)
11. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Tomas Ledins nya
12. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nä, men skulle det vara så, så skulle jag inte säga vad.
13. Vad åt du till middag senast?
Grillat älgkött och potatis kroketter
14 Använder du huvtröjor?
Det händer.
15. Kan du vissla?
Javisst, kan jag det
16. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?
Är inte mycket för karuseller. Bergochdal banan är max vad jag pallar!
17. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag hoppas inte det.
18. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0663
19. Hur många syskon har du?
En lillebror.(sen får jag "låna" en storasyster av en vän.= me like)
20. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej
21. När flög du senast?
Ca:1 1/2 år sedan. Till Kanarieöarna
22. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 st
23. Läser du med glädje eller tvång?
Älskar att läsa, mest deckare o dyl
24. Pratar du några andra språk förutom svenska?
Engelska behärskar man väl lite grann
25. Har du gråtit offentligt?
Ja
26. Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop.
27. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Alltid? Nä, det kan jag inte påstå.
28. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercningar?
Vill aldrig göra varken tatuering eller piercing.
29. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
30. Vad har du med dig in på bion?
Sällskap och ev. en påse ahlgrens bilar
31. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nix
32. Lever dina föräldrar?
Ja
33. Gillar du att flyga?
Ja, men jag gillar inte maten på flyget, uäk!
34. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, glädje och ärlighet
35 Hur många rum har din bostad
6 rum & kök, tv.stuga,hall, två toaletter.
36. Gillar du din boendesituation?
Ja
37. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 8, men funkar gör man väl på mindre också. I alla fall ett tag :)
38. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, jag har ju semester
39. Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej, aldrig
40. Vilken är din favoritfrukt?
Äter mest äpplen. Druvor,honungsmelon,apelsiner,jag gillar nog all frukt...
41. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Aldrig. Kan ingenting om kalorier. Går det att äta???
42. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Ja, det blir väl 25 igen....
43. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nix, men jag är ganska bra på stavning
44. Tror du på liv på andra planeter?
Ibland funderar man ju själv vilken planet man är på???
45. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
En på jobbet
46. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Varken eller. Snarare som kärlek,tro och hopp inom oss.
47. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Spelar ingen roll
48. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag tror dom valde mellan Carina el. Carola. Varför? vet ej.
49. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Bryt ihop och kom igen(och kanske förbannade,jävla skit!!!)
50. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig
51. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Hm, ingen aning. Kan ingen annan svara på det. Vore skoj!
52. Tycker du om att krama folk?
Ja det gör jag
53. Hur många tv apparater har du?
2
54. Hur många barn har du?
2
55. Vad är du allergisk mot?
Pälsdjur, oärliga människor och skitsnack
56. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, älskar kött. Kommer aldrig bli vegaterian(haha vem var bra på stavning?)
57. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning (konstigt namn)
58. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om ?
Alla

3 kommentarer:

  1. Om du går med i facebook kan du göra ett test om vilken karaktärdu är i en film.
    Så....Gå me´vet ja!!

    SvaraRadera
  2. Den film karaktären du påminner mest om är lätt "tönten" i breakfast club! No hard feelings, han är rätt söt... och han är bra på att stava.. haha, okej jag ba skojjas lite! puss!

    SvaraRadera
  3. Nu vet jag på riktigt!! Andora Tonks! ja, där har vi det! :D

    SvaraRadera