tisdag 14 juli 2009

Morgon promenad

Var uppe med tuppen i morse för T skulle bli hämtad redan 07.15 (där har du förklaringen C, annars hade jag sovit)Dom har hårda dagar med ute fys, inne fys, isträning mm. Tidiga mornar och sena kvällar. I går kväll när han kom hem hade han slagit svanskotan så i morse hade han rejält ont. Han åkte i väg i alla fall och skulle ringa om det inte gick att träna.
Tog några bilder från morgon promenaden.

Smultronen är på G. Härligt, dom är så goda. Sen såg vi en död liten mus, Bläk!
Inte ens dom här små är söt. Usch för ormar, råttor och spindlar. I nämnd ordning. Jag avskyr egentligen allt som kryper, utom små barn.










Så nu har jag varit lite "hurtig" så då kan jag lata mig resten av dagen med gott samvete (hehe)

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder...förutom råttan så klart!

    SvaraRadera
  2. Kikar tillbaka!;o)
    Spännande blogg du har! Kul å upptäcka "nya" bloggar att kunna följa.

    Ha en bra dag!
    Kram Helene

    SvaraRadera