tisdag 27 juli 2010

20 000 +

I dag passerade räknaren 20 000 besökare så det blir de som kommenterat idag (från 00.01- 00.00 ikväll) som är med i tävlingen.
Go och vänskap är ett litet tema på innehållet i det här paketet.

Inget märkvärdigt bara en liten uppskattning, för vad vore min blogg utan er besökare.
Visst skriver jag för min egen skull, men handen på hjärtat, det vore ganska tråkigt om ingen läste det man skrev.
Lottning sker i morgon, men för mig är ni alla vinnare


Psst!! här har ni en som firar 10 000 idag.

15 kommentarer:

  1. Vad kul! Jo, men det är ju så.. Är det ingen som läser vad man skriver så är det ju inte så kul att skriva heller!! Kram och Grattis än en gång!

    SvaraRadera
  2. Grattis till så många besökande :) Hoppas att du orkar fortsätter skriva lika härligt som det hittills har varit..Du gör alltid så trevliga inlägg om din vardag..

    SvaraRadera
  3. En får gratulere! Till 20 000 besökare!
    Hälsningar från en trogen läsare i Kumla!

    SvaraRadera
  4. Grattis gumman och hoppas du snart passerar 30 000. Hur har du fått ditt din räknare? Skulle själva vilja ha en. kram

    SvaraRadera
  5. Spännande!
    Jag håller tummarna för mig själv :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Nu reser jag mig upp o vinkar o hurrar;))

    Jag säger som Lena, var har du hittat din räknare??
    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  7. Det är en himla massa besökare det! Tänk om alla 20.000 hade tagit sig tiden att skriva lite kort om sig själv. Tror det blivit mycket spridda skurar. Grattis till bloggen (och dig)!

    SvaraRadera
  8. Jag känner på mej att det är jag som vunnit!! Tack på förhand! ;o)

    SvaraRadera
  9. Grattis till alla dina besökare! =) Visst är det så att det inte hade varit lika kul om ingen läst det man skriver, absolut!
    Jag läser alltid vad du skriver, varje dag! Och jag kommenterar alltid. Jag BORDE vara en vinnare...;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. jag missade det tyvärr
    kramar

    SvaraRadera
  11. GRATTIS i efterskott gumman, förlåt att jag missade det.
    kör på!! kramar

    SvaraRadera
  12. Visst är det så! Det är kul att skriva, men utan respons vore det inte alls samma sak :-)
    Grattis igen!

    SvaraRadera
  13. Grattis till så många besökare :)

    SvaraRadera