torsdag 9 januari 2014

Vinst

Strax innan jul vann jag en superduper fin utlottning hos Butik Älva
Vinsten var en valfri assiett och lattemugg från Greengate.
Greengate har ju sååå mycket fint, så jag velade hit och dit innan jag äntligen bestämde mig. Beslutsångest? Vem jag??
Ja ok, jag erkänner! Skyldig som bara den!
Sedan velade jag lite till och bestämde mig slutligen för den här muggen...
med tillhörande assiett...
Sedan valde jag att köpa till några fler muggar.
Jag är nöjd med mitt val. De är fina!
 
 Dagens kloka…
Vi kan försöka undvika att ta beslut genom att göra ingenting, men även det är ett beslut

18 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten!
    Kram♥ och god morgon

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen jättefin! Grattis till detta goda val!
    Den ser ut att vara god att dricka ur också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättefint mönster på dom!! =)

    SvaraRadera
  4. Jättefina.
    Dom kanske man kan få dricka ur, en dag ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Oj vad fina! Jag ser också fram emot att få dricka ur dom en dag :-)

    SvaraRadera
  6. Ja, så fina, modernt gammaldags!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Det blev ju en win - win - situation, både för dig och butiken! Men jag förstår att du köpte fler, dom är jättefina!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten & såååå sött & vackert <3

    /Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina! Jag kan tycka att greengate är lite för mycket ibland, med dessa du valde är alldeles lagom mycket.
    Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  10. Supersnygga!!! Å jag har andra muggar frå ngreen gate så jag vet att de dessutom är "goa" att hålla i och dricka ur, väl så viktigt! KRAM

    SvaraRadera
  11. Grattis till din vinst!
    Du gjorde ett fint val, jag gillar det där mönstret och färgerna extra mycket bland Green gates vackra saker.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten!
    Vilket bra val.. verkligen snygga!

    Imorgon bär det av söderut så snart är det lite tomt där hemma igen :(

    Önskar dig en skön helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Grattis! Man måste vela lite för då vet man att beslutet blir det bästa :-) Mycket fina! Smakar nog smaskens med vad du än dricker ur dessa muggar.

    Jag bjöd in Knut på plundring redan i helgen som var...tänkte ifall han hade mycket att göra framöver så var det lika bra att få det gjort.....men nu ska ju snön komma så då åker väl staken fram igen :-)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Kul med en vinst och jag tycker du valde helt rätt, den muggen är jättefin. Stod själv och "velade" innan jul och bestämde mig till sist för röda med små stjärnor till mina hyacinter. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  15. grattis till vinsten å va de var fina:)

    SvaraRadera
  16. Green gates muggar är ett problem för mig, jag kan liksom aldrig få nog av dem, så det blir en eller två nya då och då. Nya mönster och färger varje år gör ju att habegäret aldrig tar slut!
    Du valde jättefina!
    kram M.E

    SvaraRadera
  17. Lite för blommigt för min smak,
    men grattis till vinsten, va kul.

    Tjingelingen vi fick lite snö idag, men bara lite.

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinsten, din TURGUMMA!!! ;o)
    Jag gillar oxå detta mönstret jätteemycket, Sophie Vintage. (Tror jag. Mannen är bättre på att komma ihåg alla namnen, eftersom det är han som pysslar med nätbutiken...)
    Ja du, om man kommer norröver en dag så vill jag oxå GÄRNA dricka nå´t gott ur de där muggarna. Dock inte kaffe!

    Kram!

    SvaraRadera