fredag 10 januari 2014

Vitt på backen...

... blev det igår. Det har ju varit en ovanlig vinter med plusgrader och grön gräsmatta hitintills. Jag vet inte vad jag tycker om snön som kom... ljusare och finare blev det men... 
nu vill jag ju ha nedförsbacke mot våren! 
Men... några cm snö som inte tar evigheter att töa bort är väl ok. 
Bilden har inget med inlägget att göra men... 
visst ser det väldans trevligt ut?
I kväll blir det trevligheter, men inte på stranden.
Det vankas tjejträff igen.

 Dagens kloka…
Det bästa med framtiden är att den bara kommer till oss en dag i taget
Abraham Lincoln

17 kommentarer:

  1. Morn. Tyvärr blev även jag vit igår kväll. Men visst. Det är fint när snön ligger. kram

    SvaraRadera
  2. Här har det också kommit liite snö,men det blåser kallt!

    Ha en bra fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Sanden är ju nästan lika vit som snö....
    Har hört att vi också ska få lite vitt under helgen :(

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med tjejträff - Ha det riktigt skôj :)
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Snön gör det visserligen ljusare, men det är ju bättre när ljuset klarar av att fixa ljuset på egen hand :-)

    Det där såg härligt ut :-)

    Ha en toppenkväll med brudarna!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild! Något att längta till, verkligen!
    Här är det fortfarande milt och grönt, men det spås minusgrader på måndag...
    Ha det så kul ikväll, men inte fööör kul, som jag brukade säga till mina töser...
    Storkramen, Monica

    SvaraRadera
  7. Ljusare tider vill jag verkligen gå mot nu. Så snön är avbokad här ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Den där bilden är nästan oförskämt trevlig med tanke på snön och blåsten ute! Riktigt ruggväder, och ska ju bli rejält kallt till helgen, å nu när man inte är van känns det faktiskt lite gruvsamt måste jag erkänna... Önskar dig en fin fredag och trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera
  9. Åh en sån härlig bild!! Jag vill ha!!! Sol!!! Värme!!! Snö? Nja...

    SvaraRadera
  10. Jag vet ju en norrlänning som är lycklig i alla fall! ;)
    Jag vill också ha vår nu, men jag vet också att vintern kommer att komma så då kan den lika bra komma nu istället för april...

    SvaraRadera
  11. Snöbrist har vi aldrig här hos mig ;)
    Ha en trevlig kväll med tjejerna.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Voijne, voijne va det fotot såg mysigt ut, barfota i sanden och ett bått hav...blått hav ska det stå.

    Ha nu en riktig trevlig tjejkväll.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  13. Ja hellre sand än snö. Men jag säger som du...Ett par cm är väl ok, men det brukar ju vara svårt att få stopp på eländet när det väl har satt igång.

    Ha en kul kväll och en trevlig helg nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  14. Jaha, ni har fått snö! Här är det bara grått. Men när det nu inte kom någon snö till jul så kan det lika gärna vara tycker jag.
    Fast det förstås, det är ju kul för alla barn om det kommer lite snö.
    Trevlig och skön helg till dig
    Kram Anncathrine

    Härlig bild!

    SvaraRadera
  15. sv: Jag tror bestämt att dimman är på gång att dra in här igen... Undrar om jag ska gå ut och se hur det ser ut utomhus? ;-)

    SvaraRadera
  16. lite snö hade jag inte tackat nej till, fast allra helst hade jag velat ha det som på bilden. ha en härlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  17. Ja...äre lörnt?
    Men visst är det härligt med snö och lite kyla, ÄNTLIGEN!

    Kram

    SvaraRadera