fredag 10 september 2010

Full fart mot helgen

Äntligen helg!
I dag har vi varit några stycken hemma hos mig och arbetat med vårt grupparbete i internationell handel.
Med ett break för västerbottensostpaj till lunch och lite kaffe så har vi jobbat flitigt hela dagen.
Känns som vi är en bra bit på väg.
På måndag träffas vi igen men innan det ska vi njuta av helgen.
Grillmästaren (läs, min man) har lagt kött och majskolvar på grillen, så vi är på gång.
Full fart mot helgen!!
Ha en trevlig helg allesammans!

18 kommentarer:

  1. fram mot en trevlig helg var det :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Så flitig du har varit! Du har helt klart gjort dig förtjänt av en go´middag och en skön helg :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du blir lika mätt som jag blev på min middag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad gott det lät, Ha en skön fredag du med!Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket spännande grupparbete.
    Trevlig helg :) /Kram

    SvaraRadera
  6. Ha en jättetrevlig helg du med :)

    SvaraRadera
  7. Oj, har ni grillväder? Nice! Snacka om bra start på helgen. :)

    SvaraRadera
  8. sv: du kan alltid ställa upp som frivillig och hjälpa till med att springa runt med tunnbröd, ost, köttbullar och sånt =) Eller planka in, tror ingen märker nått.

    SvaraRadera
  9. Njuta av helgen, vad betyder det? haha

    SvaraRadera
  10. Vilket sista ryck på sommaren! Fast grilla kan man ju gära lite när som helst... ;)
    Spännande att bli spådd!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ja, en riktigt skön och avkopplande helg hoppas jag att du får.
    Vad studerar du till? Låter trevligt med grupparbete.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Vilken kunskaps-späckad dag, o efter Västerbottenostpaj så kan jag tänka mig att ni fick ännu mer energi......eller så blev ni supertrötta;)) I vilket fall så gillar jag Västerbottenostpaj, det är gotta det;)
    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  13. Den där pajen hade jag inte haft något emot att få sätta tänderna i. Grillat är ju inte fel heller. Hoppas det smakade!
    ha en trevlig kväll :-)

    SvaraRadera
  14. Läst och tittat!!!
    En liten natthälsning till dig!!!
    Kramiz!!!

    SvaraRadera
  15. Smaskig mat!
    Och trevlig helg på dig med :D

    SvaraRadera