måndag 20 september 2010

Nöd och lust

Det var ingen som nappade på min inbjudan i går om lite söndagsröj (konstigt!)
Men det gör inget!
Vi har ett sånt bra teamwork gubben och jag, så det flöt på som hejsan!
Han är så go min ”gube”
I lördags putsade han fönster när jag bytte gardiner, det är skönt att slippa sånt när man har ”kassa” axlar.
I nöd och lust, you know…
Sedan är det lite lustigt att min man tycker att vi har ett för litet garage.
Jag anser att man faktiskt kan utnyttja höjden också!!
*
*
*
Funny

30 kommentarer:

  1. God morgon! Önskar dig en trevlig måndag!!

    SvaraRadera
  2. Gullig gubbe du har :)

    Ha en fin dag !
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Han verkar verkligen go din "gubbe", det är det som är det finaste, kärlekn när den är som bäst.
    God morgon och kram

    SvaraRadera
  4. Höjden ja...den utnyttjar jag åt "trumpeterna" ;)
    Kram!
    (ps: Hoppas MIN Gubbe läser DIN blogg)

    SvaraRadera
  5. Det blir svårt när du ska ut med bilen om det ser ut så där. :D

    SvaraRadera
  6. Skön bild. Ha en bra måndag. Kram

    SvaraRadera
  7. Känns som du har nått bra på g där haha

    SvaraRadera
  8. Ja, varför inte? Alla sätt är bra utom de dåliga;)
    ha en bra dag/kram

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Hoppas den du rösta på kom in!
    Ler åt bilden:D

    SvaraRadera
  10. Ja,så där kan man ju oxå parkera :))
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag tycker det ser ut som om han nyttjat höjden väldigt bra, synd bara om din bil där under. ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  12. Ha ha,, Hoppas VERKLIGEN inte det är ditt garage.. ;) Kramen

    SvaraRadera
  13. Skönt med ett bra samarbete i hemmet!

    Fast garaget ser lite, lite trångt ut - jättekul bild! Fast så trångt har ni det nog inte!

    Tack för kommentar om det här med bloggandet, vilket alternativ man har osv.

    Jag har kört fast, jag får inte till det.

    Nu måste jag fråga, översta alternativet, hur gör du? Bilderna får jag in, jag satt hela natten och prövade.

    När jag skulle skriva text till hamnade den inte där jag ville och bilderna flyttade sig när jag skrev under dem....!

    Jag fortsatte i alla fall och när jag skulle förhandsgranska kom det upp röd text som sade att programmet inte stödde mitt inlägg p.g.a. något med HTML osv och så försvann alltihopa.....

    Så tacksam jag skulle bli om jag fick lite handledning av en som kan!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  14. Sv: Som tur vad var det inte Börje denna gången. Men hans tid närmar sig med... tyvärr så lever de ju inte så länge.

    SvaraRadera
  15. bra när man kan hjälpas åt :)
    kramar

    SvaraRadera
  16. Självklart ska alla utrymmen utnyttjas, för inte ska man väl behöva röja där OCKSÅ ;-)

    SvaraRadera
  17. Helt rätt, det gäller att vara om sig och kring sig för att få de bästa lösningarna på problemen.

    SvaraRadera
  18. Har du tjuvknäppt i vårat garage????!!!! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  19. haha aa både härliga och ärliga =)

    SvaraRadera
  20. Tack för flera rara kommentarer i min blogg!
    Jag har nu läst litet i din blogg och det var verkligen kul att läsa! Fin humor!
    Fint tips med garageparkeringen...
    Ha en fin vecka, Monica

    SvaraRadera
  21. Visst är det underbart med goa gubar;)

    Med tanke på garaget......så heter det ju att "alla sätt är bra".....utom de dåliga;)
    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  22. Det är så härligt att röja undan och hjälps man då åt är ju bara det hela nöjet.
    Så kul att komma hem och läsa om allt som hittats på under veckan.
    Kram

    SvaraRadera
  23. Så även du har putsat fönster!!! man får så dåligt samvete, när man läser sånt..och titatr på VÅRA EGNA....dom behöver också putsas!!!
    Du kan väl komma ner o hälsa på..och hjälpa mig då....
    kramen !!!/Margit

    SvaraRadera
  24. Du ska vara stolt över att dun Gube vet hur man värnar om sin kvinna :-)
    Höjden i garage brukar inte vara den bästa men minst TVÅ kan man väl få in??

    SvaraRadera
  25. Sv: Fasen, det har jag inte tänkt på... det kanske räcker att jag skriver Bat-fru i visumet så löser det sig.

    SvaraRadera
  26. Underbart med teamwork! =) De kan om de vill, de där go'gubbarna!
    Nåja, lite trångt ser det ut i ert garage faktiskt. Jag är alltså benägen att hålla med gubben, även om jag kan se att du verkligen sett till att använda garagets HELA utrymme. =)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  27. Hallå!
    Himla roliga inlägg du har :)/Marinette

    SvaraRadera