söndag 26 september 2010

Hockeycup

Om ni trodde jag fått nån knäpp efter fredagshandlingen, eftersom jag var uppe så tidigt i går morse,
så trodde ni fel.
Jag hade gärna legat lite mycket längre men sonen hade cup och då blir man som förälder ”medbrottsling”
Samling vid pumpen i Husumhallen 06.45. Pigga och glada, redo att kämpa för laget!
Nu platsar jag inte direkt i laget, så jag kämpade på i Cafeterian och det gick som hejsan!
Efter både förlängning och straffar förlorade laget bronsmedaljen.Free Basic Smileys
Grabben längst till vänster på den bakre raden är min hockeykille.

23 kommentarer:

  1. Vad kul att det gick så bra för dom.
    God morgon,min sköna!

    SvaraRadera
  2. VA!!!
    Trea är väl bra!!
    Nä...NU ser jag...dom förlorade bronsmedaljen.
    Det är INTE bra att läsa utan glasögon,ska du veta.
    Jag läste att dom FICK bronsmedaljen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt! Grattis till din "snygge" son, ja eller till hela laget!!!
    Kan sakna tiden då kottarna spelade boll och när man hängde i idrottshallar varenda helg. Det var nått visst med det! :-)
    Gomorron!
    ... nä men vänta nu ... det står ju förlorade :-/ Nåja, grattis för att du har en så stilig son ...

    SvaraRadera
  4. Hum, fick de eller blev de av med bronsmedaljen och ... menar, vann de eller ...?
    :)

    SvaraRadera
  5. Asch att dom förlorade bronset, men det är bara att komma igen, eller hur. Han ser trevlig ut sonen din.
    Jag såg just att jag glömt lägga in mig som följare, men nu är det gjort.
    Följaktligen har jag missat några inlägg.
    Underbar känsla när man känner att man satt dit en tenta, eller hur?
    Du har så roliga bilder, jag älskar den med pilarna och likaså den med stressen! Såna bilder är så kul!
    Handla i stora affärer är numera pest. Vi har en liten en där det finns allt man behöver, man kan nästan gå och halvblunda och bara ta, man vet var det står, men nu stänger den affären för gott sista september, det är INTE roligt.....
    Trevlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Även om de förloradebronsmedaljen gick det ju ganska bra för din söte son och laget! Och för dig i cafeterian! =) Vilken heldag! =)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  7. Härligt att det gick bra i cafeterian. Hoppas också att du unnade dig nåt gottit till kaffet när du hjälpte till. Det var du värd!

    SvaraRadera
  8. Att komma fyra är inte fy skam det heller, men jag kan tänka mig att det kändes surt direkt efter!
    Kram

    SvaraRadera
  9. vad synd att det inte blev ngn medalj

    SvaraRadera
  10. Ja, det är ju så, sportar ungarna så är man så illa tvungen att vara den där sportmamman som åtminstonde inte jag gillar så där jättemycket, men vad gör man inte för sina små ;-). Trist att dom missade bronsmedaljen men var det förlägning så måste det ju varit jämt ivf?
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vad trist att de snubblade på mållinjen sådär. Det är surt att bli fyra men himla bra gjort ändå!

    SvaraRadera
  12. Trist, viktiga är att deltaga inte vinna predikar jag här hemma, klart det viktiga är att vinna höhö

    SvaraRadera
  13. Så nära men så långt ifrån, nåja man kan ju inte vinna jämt.

    SvaraRadera
  14. Wow, vilka grabbar!!!
    Sv: tackar för grattis ;) kramar

    SvaraRadera
  15. Sv:pjäxorna passade perfekt.
    Tack för lånet!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Attans att de ej fick bronset men kul att va med i hocky för din son,
    men ändå himla bra gjort att komma så långt,
    kram

    SvaraRadera
  17. Kul med cup :) Nu minns jag alla tidiga morgnar i brrrrr ishallen med konståkande dotter.

    SvaraRadera
  18. Gaaaahhh nu försvann min kommentar precis som killarnas medalj....
    Synd om dom, de hade varit värda sin medalj tycker jag;))
    Kan tänka mig att du haft fullt upp i cafeterian;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  19. Man kan inte vinna allt och 3a är verkligen inte fy skam!

    SvaraRadera
  20. Jag gillar inte när lagidrott ska avgöras på straffar. Jag tycker inte det blir en rättvis seger då. Jag tycker att man skulle fortsätta spela, men man tar ut en spelare var femte minut, eller något sådan. Är det lagsport så är det.
    Jag håller tummarna till att det går bättre nästa gång.

    Kram

    SvaraRadera
  21. Nämen vad härligt att få se ett foto av er son och laget! Grattar till bronset! Jag vet hur det känns, men brons är bra:D

    SvaraRadera
  22. ÄSCHÄSCH, var det den vägen! Nämen då var det ju riktigt tråkigt! Men de kommer igen!!:)

    SvaraRadera