lördag 2 oktober 2010

Award

Jag har fått en Award av Ting och tankar.
Tack snälla!
Det för med sig att jag ska berätta 7 saker om mig själv.
HÄR och HÄR kan ni läsa några tidigare svar och nu ska jag försöka komma på 7 nya.
Sedan skicka iväg till 7 andra bloggare

1. Första barnet föddes med kejsarsnitt.
2. Andra kom den ”naturliga” vägen (med storken) moahahaha skoja bara!
3. Jag ogillar att handla. Mat alltså...
4. Har åkt London Eye och det gick finfint, trots min höjdrädsla.
5. Älskar äppelpaj och vaniljvisp.
6. Hade en 4 i träslöjd ( ja, på stenåldern var det 1-5 betyg)
7. Ärligt talat så levde jag inte på stenåldern

Nu ska jag skicka awarden vidare och kan inte välja, så varsågod att anta den ni som vill.
Ytterligare 1 award har jag fått, från två håll. En av en härlig norrländsk skånska,
Då ska jag berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat,
och det får bli:
1. min familj
2. mina vänner
3. mitt hem
visa en favoritbild, jag valde en bild från i somras.

och sen ska jag skicka denna award vidare till fem andra bloggare!
Även denna vill jag ge till alla, men väljer 5 som jag känner behöver lite extra uppskattning just nu.

9 kommentarer:

  1. Grattis till awarderna!
    God morgon,min vän!

    SvaraRadera
  2. Kanonbild ... kort och gott :-) Jaha du, du är också en sån som inte gillar att shoppa mat? Nu slipper jag sånt, ja i allafall inte lika ofta för jag förväntar mig att kottarna bjuder mig på mat nu när de flyttat. Jamen tjänster ger väl gentjänster, eller? ;-D

    SvaraRadera
  3. Det är inte lätt att vara populär och få en massa awards. :)
    Jag hade också 1-5 betyg i grundskolan, var de sista som hade det.

    Sv: Det är Olw Creamy pizza- chips, ingen jätte höjdare men de går ner. ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarderna!
    Kul för oss andra att få veta mer om dig!
    Kram såhär på lördagen

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden! Vilken helt otroligt ljuvlig bild!!

    SvaraRadera
  6. Grattis till dessa. Det är du värd.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag lånar den där, okej? Go´lördag & kram på dej!

    SvaraRadera
  8. Den där bilden skulle vinna ett pris, helt underbar=D Grattis till awarderna=D Kram

    SvaraRadera
  9. Tack goa vännen :)
    Den värmer jättefint och nu ska jag fundera lite...

    ha det gott !
    kramen

    SvaraRadera