torsdag 29 april 2010

Award

”Bara jag” förärade mig denna. Tack!

Awarden ska ges vidare till 7 personer och jag ska berätta 7 saker om mig själv.

1. En gång blev jag så trött på en kraxande kråka vid vår altan så jag tog luftgeväret och sköt ner den. Sedan fick jag dåligt samvete…. Free Basic Smileys
2. Jag gillar djur. Faktiskt!! Men gillar inte (störande kråkor) spindlar, råttor, ormar, getingar, ja det mesta som kryper, utom små barn förståss.
3. Jag älskar barn. Framförallt mina egna (får man säga så?)
4. Ibland, ganska ofta, bryr jag mig alldeles för mycket om vad andra tycker.
5. Tycker om värme (är ganska frusen av mig) men är känslig för solen. Det gör mig ledsen ibland Free Basic Smileys
6. Jag avskyr verkligen att må illa och kräkas. Blir ynklig och vill gärna hålla någon i handen då.
7. Älskar inredning och drömmen är att ha en egen liten butik här hemma med ett litet café eftersom jag älskar att fika också Free Happy Smileys

Kan inte välja ut vilka sju jag ska ge den till, så den här awarden vill jag ge till alla mina bloggvänner.
Så varsågoda, det är bara att ta för sig.
Ha en fin dag allesammans, full fart mot helgen!

15 kommentarer:

  1. Tack, då tar jag åt mig Awarden om det är okej:)
    En nedskjuten kraxande kråka!:D Hih!

    Jaadå, det är tillåtet att älska egna barnen mest!:)

    Desamma ti den, ha en bra dag och precis, full fart mot helgen!

    SvaraRadera
  2. ... tur för dig att jag inte är djurrättsaktivist, haha ... Solen gillar jag också men är tyärr allergisk mot UVB-strålarna ... fast det är en bra ursäkt för att förklara varför jag aldrig bril brun om benen ... inte ens i solarium :-)

    SvaraRadera
  3. Tänk...jag visste allt det där om dig redan :)
    Ha en bra dag och kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hahahah luftgevär :) Tack för att du delade med dig :)

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Om/när du öppnar en butik, får jag jobba hos dig då? Det om något vore en höjdare;)
    Inte trodde jag det om dig, skjuta fåglar?? Du som verkar vara den lugnaste person jag känner.
    Men det är som de säger: i de lugnaste vatten...
    Ha en bra dag/kram

    SvaraRadera
  6. Man får absolut säga att man älskar "de sina" mest ;)
    Dom är ju allt. Käääääääääärlek, mums! ;) kramar

    SvaraRadera
  7. Tackar! =) Tar med mig den och "tar hand om den" så fort tid finnes. OM den finnes! =)
    Intressant läsning! Ser att vi gillar och ogillar ganska lika saker...kryp avskyr jag som pesten! Barn älskar jag! Och ja, särskilt mina egna! Kanske anledningen till att det blev fyra liksom...=)
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Hej vännen. Grattis till den. Det är du värd. Skoj att få veta lite om dej.Jag har klickat som fasen oxå men inte kom det nåt vin inte. Ha en toppendag.
    Kramen

    SvaraRadera
  9. Haha, nu får du ta och lugna ner dig Runar... inte skjuta djur sådär. :)
    Punkt nummer 4 känner jag allt för väl igen mig själv i... så jobbigt.

    SvaraRadera
  10. En av dina drömmar kan du få låna av mig hur mycket du vill!!! Kom och va med mig, där går det ju att fika och kan ju även erbjuda inredning. Hdu några allster du vill sälja så hör av dig vettja´ :0)

    Ha en trevlig valborgsmässoafton!!...själv så jobbar man... :0(


    Kramizar /Sofia

    SvaraRadera
  11. Hahaha...du måste ju ha sämre tålamod än jag! Sköt ner en kråka!! Hahaha! Och du, vi delar samma DRÖM!! Drömmen om något eget...inredning i kombination med café...

    SvaraRadera
  12. Men gud, nu skrattar jag, sköt du den;hahaha. Jag är faktiskt djurvän men det här garvade jag åt. Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. Grattis grattis, den är du verkligen värd!!
    Det där med kråkan tycker jag var sköj, det är ruter i dig hihi.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  14. Vet du vad jag tycker?! Öppna din lilla butik/café! Låter som en mycket fin idé och mysigt att sitta och fika i en trevlig inredningsbutik. Tack för delningen :)

    SvaraRadera
  15. självklart får man säga så, man tycker ju bäst om sina egna och sedan tycker man nästan lika om andra barn :)
    kramar

    SvaraRadera