torsdag 5 augusti 2010

Award

Goaste Gun har förärat mig med en Award.
Tack snälla Gunsan!!
Jag ska berätta 7 saker om mig själv, så jag gör ett hopkok av tidigare "sanningar om mig" plus några nya.
Dessutom ska jag ge denna award till 7 stycken andra bloggare, men eftersom timmen är sen och det är så svårt att välja vilka, så "fuskar" jag och säger :
Varsågod! Ta för er ni som vill.

1. Älskar inredning och skulle gärna vilja ha en (lönsam) inrednings butik och café.
2. Förlovade mig i frihetsgudinnans krona.
3. Firade 10-årig bröllopsdag i London,där vi bl.a såg Mamma Mia musicalen. Sååå bra!
4. Jag drömmer om en sommarstuga vid vattnet.
5. Ibland, ganska ofta, bryr jag mig alldeles för mycket om vad andra tycker.
6. Jag har hållit i en aligator unge när vi var i Florida.
7. Jag är höjdrädd men har bergsklättrat till toppen på Skuleberget.

5 kommentarer:

  1. Femman är jag precis likadan med, urdumt!
    Jag var och såg Mamma Mia på mammas 50 års dag i London, shit vilken upplevelse!
    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Jag har varit skild i tio år ;-)och jag var gift i nästan femton ... men hugaligen va gammal jag låter :-)

    SvaraRadera
  3. kul att veta lite mer om dig
    kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis till den välförtjänta awarden :-)

    SvaraRadera
  5. Hahaha...ok, sorry! Det har jag missat...=)
    Hur som helst, du var värd den...gånger två! =)
    Kram vännen!

    SvaraRadera