torsdag 23 december 2010

Det var en dag på stranden...

Jag tycker så synd om dom som planerat en julresa och inte kommer iväg p.g.a. att vädret ställer till det.
Idag har vi garanterat myggfritt! 21 minusgrader och jag är riktigt trött på kylan!
Det biter i kinderna, näsans färg ser ut som clownens, ögonfransarna fryser och likaså snuvan i näsan.
I helgen ska jag gå i ide, elda i kaminen och bara ha det varm och gott.
Jo, sen så ska jag fira lite jul också.
One day to go….
Bilden från i somras har som ni förstår ingenting med texten att göra utan är mest bara ett önsketänkande.

10 kommentarer:

  1. God morgon! Ja vem vill inte till varmare länder, men ändå så är det en liten tjusning med vintern. När hade vi så kallt en jul sist o en massa snö (förra året räknas inte). Jag gillar denna årstid faktiskt, men jag är väl inte normal. Vill bara önska dej en riktig fin jul. GOD JUL. Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Det positiva med tuff vinter är att det blir en underbar sommar med sol och värme!! Wohoo!!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder. Mycket trevligare att titta på än snöbilder :)
    God jul på dig vännen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Dina bilder var precis vad jag behövde!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Snö och pissväder kan det få vara fram till nyår, men sen ska det bort! Sommar första januari hade inte varit helt fel. :)

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder!
    Hoppas ni får lite mildare snart...

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder.
    Ha en underbar jul.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, usch, vilken vinter vi har fått! Här är inte så kallt, c:a -8°, men det snöar och snöar och snöar...
    Får jag önska dig en riktigt GOD JUL?
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  9. sedan i morse har temperaturen bara sjunkit, konstigt, kallare och kallare blir det
    ha en riktigt GOD JUL nu
    kramar

    SvaraRadera
  10. Önskar dig, Ulf, Sandra och Tobias en riktigt God Jul!
    Kramar

    SvaraRadera