lördag 11 december 2010

Kung i baren

Prinsessan Madeleine var inte heller där. Ja, på Nobelmiddagen alltså! Hon kunde visst inte åka fram och tillbaka från New York bara så där.
Och jag kunde ju inte åka fram och tillbaka till Stockholm bara så där, när jag nu skulle på en annan middag.
Jag hade kanske inte ens kommit in eftersom jag inte hade ett inbjudningskort.
Det har nog kommit bort i posthanteringen eller nåt…
Men en trevlig middag blev det ändå, visserligen i en mindre lokal än Blå hallen, inte si så där en tusen gäster utan snarare runt 20. Inga kungligheter var det där heller…eller?…nää inte ens i baren
Godnatt eller godmorgon om det passar bättre...

15 kommentarer:

  1. Vad är väl en bal på slottet...hoppas du hade det alldeles alldeles underbart ändå;)kram

    SvaraRadera
  2. Man kan ju ha roligt utan sprit...................har jag hört ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  3. Go´förmiddag blir bra. EFtersom jag låg och snarkade som bäst när nattrumlare som du sitter och bloggar... :)
    Go´lördag, förresten! Och kram!

    SvaraRadera
  4. God morgon passar perfekt! Synd du missade partyt med stort P men det blir en repris nästa år ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag missade också festen, men vad gjorde det när man kunde sitta och lyssna på Jay???
    Hoppas blykepsen inte sitter på skallen idag;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Ja, man måste ju tyvärr tänka lite på miljön med... (fast Maddes frånvaro är nog för att hon är sur). Nån mer som är sur är jag, min inbjudan måste också ha kommit bort! Grrr.
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  7. Vad är väl en middag i Blå hallen mot en middag i goda vänners lag ;-D

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en fin lördag /Kram

    SvaraRadera
  9. God förmiddag, säger jag!
    Ja, dom måste ha slarvat väldigt på posten i år...
    Ha en trevlig helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  10. Det är alltid kul med fester, kungliga eller ej!

    SvaraRadera
  11. *fniss* Du är för härlig du! <3

    SvaraRadera
  12. Att få sätta sig vid dukat bord är aldrig fel, bara till att njuta. Kan behövas ett avbrott bland lussekatter och tomtar.
    Ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag tycker den verkar lite stel den där tillställningen....
    (surt sa räven ;-) )

    SvaraRadera
  14. Så dom hade slarvart bort ditt inbjudningskort med. Här fick man sitta framför tv och beundra all denna vackra glans!

    SvaraRadera