lördag 6 augusti 2011

Virusvarning!

Ett VIRUS som kallas hushållsarbete går just nu.
Om du känner behov av att börja med hushållsarbete, sluta omedelbart! Viruset tar död på hela ditt sociala liv och allt vad egentid heter. Om du skulle komma i kontakt med hushållsarbetet gå till närmsta affär och inhandla det enda motgiftet: CHOKLAD och VIN.
Skicka denna varning vidare till alla dina vänner. Nu genast. Du kan redan vara infekterad.
Moahahaha…..  rolig bild va?
Ooops!! Eh... ... jag har inga manliga läsare va?...

23 kommentarer:

  1. Asg en dos av denna underbara humor är vad man behöver på morgnkvisten innan man åker och jobbar!!! Vin skall bums inhandlas ;-D KRAM

    SvaraRadera
  2. Ingen fara ... jag är så immun man någonsin kan bli *lägger fötterna på bordet och gäspar stort* :-D
    Gomorron fina Carina

    SvaraRadera
  3. Haha..jojo...det gäller att tänka till innan,vad man önskar sig ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Varningen kommer ALLDELES för sent, är redan smittad och infekterad. Men det brukar gå över efter ett tag;)

    OM du skulle haft manliga läsare, så har du tappat dem nu;)

    Kram♥ och god morgon (god natt??) kära granne

    SvaraRadera
  5. Haha, underbart! Då behöver jag ju inte känna mig oduglig som inte städar, jag ska ju inte ens göra det! Underbar bild!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad var det det hette sa du? Hushållsar... hushållsarb...
    Näe. Aldrig hört talas om.
    :-)

    SvaraRadera
  7. Haha, bra motgift mot hushållsarbete...fast tyvärr dammar inte lägenheten sig själv ;) Men man måste ju få en belöning sen :P

    SvaraRadera
  8. Nja, jag har blundat när jag går in i rummet där jag håller till så länge så snart hittar jag ingenting ... det mesta ligger i en enda STOR röra.
    :)

    SvaraRadera
  9. Hehe, det kära Facebook lär en en massa nyttigt. ;)

    SvaraRadera
  10. Vilken rolig serie!! Så på pricken! (iaf i vissa familjer..)
    Ha de gött!

    SvaraRadera
  11. De manliga läsarna du hade, de försvann just...NU! Poff! ;o)

    Äh, de får väl tåla att höra sanningen!! :)

    Kram på dej däruppe i norr!

    SvaraRadera
  12. hahahaha - så fungerar det nog i de flesta hushåll
    kramar

    SvaraRadera
  13. :DE Mitt i prick! Just nu dammsuger Husse här... Passar mig perfekt.

    Kram

    SvaraRadera
  14. Var får du allt ifrån? Du är full av "bus" tror jag. Jätte roligt inlägg!!!
    Ha en bra dag, ta dig ett glas vin & en chokladbit och njuuut av livet.
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  15. Hahahha, jag har inget choklad men vin ;D

    sv: Det är hallon-stjärnfrukter från Rekoderlig. Såååååååååå jäkla god! =)

    SvaraRadera
  16. Min sambo är gravt infekterad av detta virus ;) Själv har jag däremot ett utomordentligt immunförsvar och får endast lätta utslag ibland ofta i samband med att vi ska ha gäster....

    Och ja- min sambo är en man - om det kanske var ngn som trodde nåt annat ;)

    SvaraRadera
  17. Nej, du har inga manliga läsare - nu längre...
    Åjo, litet får dom tåla!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  18. Hi..hi..jag trodde att det var ett annat slags virus :-D. Men jag följer dina råd..det blir choklad i stället.
    Kram

    SvaraRadera
  19. fniss haha va bra jag tror jag tar mej ett glas vin nu å njuter av lördagen:)

    SvaraRadera
  20. Vin finnes, men herregu ... jag har bara blockchoklad hemma. Går det lika bra tror du?
    Ha en virusfri skön lördagkväll!

    SvaraRadera
  21. Hahaha, underbart! Kan säga att jag troligtvis är immun mot detta virus... ;)

    Tack för din söta lilla hälsning hemma hos mig, nu hittade ju jag till dig och din fina blogg! Blev på bra humör bara jag såg din härliga profilbild! =)

    Kika gärna in hos mig i morgon igen, då startar min lilla utlottning. Du kanske vill vara med?

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    SvaraRadera
  22. Den smittan har jag nog burit på alldeles för länge...kramis

    SvaraRadera