måndag 3 oktober 2011

Award

Första måndagen i oktober får börja med en vänaward som jag fick av finaste Afrodite och Joanna! Tack snälla!

Uppdraget som följer med denna award ingår att jag ska brodera ut början på några meningar och här kommer de:

När ingen ser/hör mig så brukar det betyda att jag är ensam hemma.

Jag går aldrig hemifrån utan kläder, skor och mobil.
I den ordningen.

Min blogg heter som den gör för att jag har dålig fantasi. Nä... egentligen startade jag med "låt inte gårdagens moln skymma dagens sol" Så gjorde jag om min header och då blev det bara Carina för jag fick liksom inte till det som jag ville. Har haft funderingar på ett annat namn, men nu är ju mitt namn liksom "inkört"...

Vågade jag så skulle jag säga upp mig och starta en gårdsbutik med inredning och café.

Om tio år kommer jag att tillsammans med min man ha  en sommarstuga och vi har även fått livets efterrätt, barnbarn.

Nu ska jag skicka denna vänaward vidare till 5 stycken och det får bli:
Emmas vita drömmar
Vita huset 28
Drömmar i vitt
Vita hemligheter
Dagdrömmar i vitt

Ni såg den vita röda tråden va?

18 kommentarer:

  1. Men det är väl ett bra och talande namn tycker jag!

    Grattis till awarden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååå man tackar allra ödmjukast <3
    Den behövde jag i dag, måndag som jag inte gillar du vet och så känns allt blää ;)
    Nu är jag varm i hjärtat igen hihi.
    Miljoner kramar till dig rara vän<3
    :) nettan

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du:)
    Ska ta mig ann detta så snart jag kan!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Grattis till den fina awarden.
    Japp...jag ser den röda...nä..jag menar...den vita tråden :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Oj, du planerar verkligen dina bloggkomisar.
    Jag har helt missat att "låt gårdagens sol..." är borta! Haha, jag har ju sett headern men inte reagerat på att namnet är borta. :)

    SvaraRadera
  6. Hahaha!! Jag läste Emmas våta drömmar...men berätta det inte för nå´n!! =)

    SvaraRadera
  7. gratis till awarden kramen till dej

    SvaraRadera
  8. grattis till awarden, jag har min som ett inlägg idag ocks¨å
    kramar

    SvaraRadera
  9. Nämen, vad fick jag se när jag kom hem från jobbet - en award! Så glad och rörd jag blir, tack söting! =) Nu ska jag fundera på min utmaning...

    kram kram och tusen tack!

    SvaraRadera
  10. Tack snälla du för awarden, va glad jag blev. O ja visst såg jag den vita... röda ... tråden :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Hahaha! Ja, det har sannerligen "gått tema" i de där länkningarna! =)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  12. Grattis till Awarden!
    Det blev en intressant läsning om dig.

    SvaraRadera
  13. Sååå glad jag blir, tack så jättemycket för awarden....
    Ska ta mig an den imorgon :-)
    Självklart såg jag tråden... den vita alltså:D
    Ha det gott!
    Kramizar Anita K

    SvaraRadera
  14. Jaaaaa, en liten gårdsbutik med tillhörande café, nice, jag kommer på stört;))
    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  15. Grattis till Awarden!
    :-)

    SvaraRadera
  16. Grattis........
    klart du skall satsa på "drömmen" å baka drömmar!

    Kram

    SvaraRadera
  17. Grattis till awarden!
    Din blogg vill man inte missa!
    Kram, monica

    SvaraRadera