söndag 16 oktober 2011

Vapen

Med tanke på gårdagens inlägg.
Härom dagen natten på jobbet var bh:n extra oskön.
Den liksom skavde. Men jag behöll den på till jag kom hem och då åkte den av illa kvickt. Det visade sig att bygeln stack ut genom tyget!
Hur kommer vi kvinnor genom säkerhetskontrollen på flygplatser egentligen?
Ja menar, här kommer vi med bomber, ja granater för oss med lite mindre byst, som är klädda med rena rama vapnet!!
Bh bygeln kan inte bara orsaka skavsår, förstöra tvättmaskiner utan kan ju faktiskt liknas med ett vasst vapen.
Att ingen tänkt på det va? VA?

Dagens kloka…
Det angår också dig,
när det brinner hos grannen

23 kommentarer:

  1. Jag instämmer i frågan! Va? VA?
    Godmorron.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga funderingar du har:)
    "Granater"... hahaha
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Visst är det konstigt att ingen tänkt på det förrut...
    De kan vara ett livsfarligt, sylvasst vapen. Det känner man ju när bygeln går av!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Att köpa en påse för behåar är toppen, har själv införskaffat mig en :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  5. Från en oxe till en annan...Det hade jag inte tänkt på! Du skulle inte ha skrivit så där. Nu blir jag ju tvungen att åka utan BH till Spanien...Ha ha ha...Du e rolig Du!
    Ha en fin söndag!
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Ja, det är ju faktiskt konstigt att den inte ger utslag när man går igenom säkerhetskontrollen...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  7. Ja du är så klok. Det är också svårt att hitta en BH som sitter rätt och gör sitt jobb.

    SvaraRadera
  8. "De bad oss visa våra gömda bomber, Evelina hörde fel...de eskortera oss till Puttgarden och önska oss allt väl.." från Evelina av Björn Afzelius ;)

    SvaraRadera
  9. Det där har jag inte tänkt på... Gör som du, kastar av den här hemma.
    Ha en skön söndag, din toka!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vi är med andra ord vandrande krutpaket hela gänget ;-)

    SvaraRadera
  11. hi hi hi du är då för härlig :-)
    Tack för din söta hälsning på min blogg <3
    Du får lägga in ett besök i din semestertripp nästa sommar :-)annars så kan du hitta många av tingen i vår nätbutik....
    Ha en underbar söndag!
    Kramar Anita K

    SvaraRadera
  12. Du har rätt i dina lustiga funderingar .
    Vilken rolig bild du har i gårdagens inlägg .
    Jag var och köpte en bh i fredags och det är något jag hatar , att prova bh-ar .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  13. Haha! Jag kan se dig stå där i cock-pitt (osäker på stavningen ;-) ) och hota piloten med bh-bygeln :-D

    SvaraRadera
  14. Hihihi, snart är det nog förbud mot det oxå ;)

    SvaraRadera
  15. Usch inte du med....jag har vart med om detta med och gud va de skavde och det va många timmar som jag tillbringade i den bhn innan jag kom hem!!!!!UT SLÄNGDES ELÄNDET!!!!!!!Har aldrig tänkt så men det har du ju rätt i,de e vassa grejer!!!
    Ha de bra!!

    Kramkram Lotta

    SvaraRadera
  16. Jag ringer genast säkerhetstjänsten och tipsar dom om att du är terrorist med gömda vapen ;-D

    SvaraRadera
  17. Åh, det har hänt mig med ett par gånger! Det är en sak om de sticker ut genom en av kanterna (minst ont gör det framtill), men sen har de gått sönder med... och aaaaajjj!

    Sv: Det var jätteskoj med träff, märk väl att Ama valde skåne och inte norrland. ;)

    SvaraRadera
  18. Så sant! Ett stickigt farligt vapen är det ;)
    Festligt! Jag gör som du i inlägget nedan, slänger alltid av mig bh,n när jag kommer hem, hatar den;)
    Kram

    SvaraRadera
  19. det gör verkligen ont sånt! kloka ord, kramen

    SvaraRadera
  20. Jag kan genast se rubrikerna framför mig:

    Flygplan kapat av maskerad man med bygel-behå!

    SvaraRadera
  21. Du är allt en riktigt klurig tjej, du bjuder mig på många skratt!
    Ja, visst flyger vi och far...du vet jag har myror i byxorna..*fniss*...Jag har ingen bygel Bh! Men mycket annat som piper när jag går genom säkerhetskontrollen...
    Ha nu en bra vecka, var RÄDD om DIG!
    Varm kram från mig.

    SvaraRadera
  22. Hihi, du är finurlig du, men när man tänker rätt på saken så har du ju rättK;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  23. Jaha...det kan man ju undra:-)
    Hemska tanke...nu vågar jag flyga ännu mindre!

    Hoppas du haft en riktigt skön helg!

    Kramar

    SvaraRadera