lördag 8 oktober 2011

Hela paketet

Det var förvånansvärt många som kom med ett erbjudande igår. Men det var bara några bloggvänner som erbjöd
hela paketet, men då stöp det på avståndet. Attans otur!
Men hörrni tack ändå! 
Det blev lillebror som fick offra vinstlotten att rå om oss.
Vi käkade Thai mat och hejade fram Sverige.
(Hir jo si dö vajkings söpårting dö swidisch tiim)
  
Jo, det blev en riktig bra kväll. Vi vann med 2-1
Ni då? Hur blev det för er när vi inte kom?
Hade ni tråkigt eller?

I kväll så är vi bortbjudna på middag och sedan är det hockey.
Vilken toppenhelg!
Jodåsåatt...
har man tur behöver man inget förstånd!

Dagens kloka…
Det finns två sätt att få lugn,
det ena är att aldrig göra det man ångrar
det andra är att aldrig ångra vad man gör
August Strindberg

23 kommentarer:

  1. Det var synd att jag inte kunde erbjuda hela paketet. Men du förstår...vi hade liksom lite fullt upp igår med andra aktiviteter. Nästa gång du behöver allt detta ställer jag naturligtvis upp....kanske....tror jag ;)
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  2. Det var ju bra! Och huset var i ordning???

    Ha en go dag!
    KRam

    SvaraRadera
  3. Vad söt du är! Klart Sverige vann med såna supportrar!
    :-)

    SvaraRadera
  4. Står huset kvar, förresten? ;-)

    SvaraRadera
  5. Hihi...det ser ut som om ni hade kul också!

    SvaraRadera
  6. Åh, jag missade gårdagens inlägg, men du VET att mitt hem alltid står öppet för dig och andra norrlänningar...!? Avståndsproblem? Njäää! ;)
    Jisses, vilken snygg vajking! =)
    Härligt att det gick bra för er!
    Själv planerade jag bröllopstal ihop med syrran hela kvällen, så ingen sport för mig (det hade det i och för sig inte blivit ändå!).
    Kram på dig vännen och ha en underbar lördag!

    SvaraRadera
  7. Wow snyggaste bruden på Råggärdan :)
    Denna mössa klär dig verkligen *Ler*
    Kramen♥

    SvaraRadera
  8. Det blev såklart litet tomt och trist utan dig...
    Här blåser det halv storm idag igen. Är det höst, eller...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  9. Hela kvällen blev förstörd :-( Men tänk inte på oss...

    Kram

    SvaraRadera
  10. Mössan klär dig! ;)

    Så bra att det blev en trevlig kväll med vinst och allt! :) Kram!

    SvaraRadera
  11. jag svek killarna i laget å kollade in Jack Vreeswijk istället;) men de klarade sig visst utan mej:) klok han va Strindberg,kramiz

    SvaraRadera
  12. Ojojoj vad jag var svett efter matchen.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hihi, då är det bara morgondagen kvar så har ni kirrat helgens alla middagar. ;)

    SvaraRadera
  14. ja det gick bra för de svenske :) vad kul med ishockey
    Sv: visst är det alldeles för tidigt med snö
    kramar

    SvaraRadera
  15. Hihi!! Hoppas hon hade en trevlig bjudning utan er och det ser inte ut att ha gått någon nöd på er heller!!! Hihi!!
    Kram!

    SvaraRadera
  16. Mycket sport denna helg. Glad över vinsten igår, ledsen över dagens förlust mod Frölunda
    Kram

    SvaraRadera
  17. Heej vännen, Ja du jag kan säga att du ska vara riktigt glad att du inte var där. De frös inte bara. De var halvdöda, hihi
    Av 14 personer var de 4 kvar till slutet... Jag hade inte stannat så länge,,,
    Min man säger om du, att Finnarna var bättre!
    Ha en riktigt skön kväll!!
    Kramrkam <3 nettan

    SvaraRadera
  18. Jaha ja..å hur gick det ikväll då? Ja, jag vet ju inte eftersom jag inte är intresserad men gubben gjorde allt för att få se matchen...
    Kram

    SvaraRadera
  19. Så du ville liksom vara enam i utlottningen??! Vet inte om jag kan åstadkomma det... =0)
    Hoppas du har en härlig hockeykväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  20. Ja igår kväll kom det upp en leende gube o berättade att vi hade vunnit;))

    Skönt att det fizade sig för er o att det fizar sig även ikväll;)

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  21. jag har kollat Speedway ikväll :)

    Du har en sak att hämta i mn blogg...:)

    SvaraRadera
  22. Jo, men nu blev här ju rätt dött härhemma, asså...

    Jag som satt vinet på värmning, steken i ugnen och...ja. ;o)

    SvaraRadera
  23. Vilket tur att det ordnade sig så himla bra för er med att hitta någonstans att ta vägen eftersom dottern ville ha FF.

    Och trevligt verkar ni ha haft dessutom och det är toppen !

    Kram Kram

    SvaraRadera