fredag 3 april 2009

Bil drullar


Idag har vi varit till stan och handlat presenter till gumman som snart fyller år. Lunchade gjorde vi på arenan. Jag var även och klippte bort en massa hår. På huvudet alltså. Besikta bilen var också på agendan och det gick bara bra. Sämre gick det för dom här stackarna : "En geting kom in i bilen och när jag hade försvarat mig så gick bilen i diket"

"En fotgängare kolliderade med mig och for under min bil"

"Telefonstolpen närmade sig. Jag försökte väja ur dess väg när den träffade fronten på min bil"

"Fotgängaren hade ingen aning om vilket håll han skulle springa, så jag körde över honom"

"Den kvinnliga föraren fick hela frampartiet intryckt. Lastbilsföraren endast små skador på lämmen"

"Den döde kom cycklande från vänster"


Läskigt eller hur? Be careful out there........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar