söndag 12 april 2009

Påskdagen


Japp, då var jobbar helgen gjord. Storhelgs tillägg hela helgen, tro va man ska göra med alla pengar???? Svårt fall och doktorn grät. Undrar om det syns på löningen överhuvudtaget Om jag jämför med vad Ulf får i helgen så är det en fis i rymden. Inte ens 1/5 av det han tjänar. Pah! Störtlöjligt! Men helgen har gått fort i alla fall och vi har haft det ganska lungt. Och jag har underbara kobbar jompisar och det är värt en hel del, faktiskt.

Jaha, nu blir jag uppkörd från soffan. Jag mot 5 tonåringar??? Nä det är lika bra att ge sig. Det är dax för filmkväll och tv:n uppe är för liten, har inget suround ljud osv....

Mannen är på jobbet och sonen är ute och kör cross. Han kan inte vänta till snön är borta. Abstinensen är för svår. Sandra och Ulf tog en motorcykel sväng till Morfars häromdagen och provkörde hans eu-moppe. När jag frågade hur det gick sa Ulf: Det syns att hon kört cross förut. Det gick finfint. Hon har också bensin i blodet sa han och såg lyrisk ut....Undrar vad han menar med det? :)

Själv ska jag fördriva kvällen med att.....ja vad ska man hitta på????
Jo jag ser nog på wipeout med Tobias. På den lilla lilla tv:n med det usla usla ljudet, ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar