måndag 6 april 2009

Grattis hjärtat

Tänk att hjärtat fyller moppe idag. Fast nån moppe vill hon inte ha. Så lät det tidigare i alla fall, senast igår. Men nu idag så kanske.... och kanske vill hon gå den där moppe utbildningen i alla fall. Ja vi får väl se vad hon bestämmer sig för. Firade henne gjorde vi redan igår, då alla var lediga.
I dag har jag jobbat till 17.15. Usch va kvällen blir kort då. Snart dax att gå och lägga sig igen :) Ulf har röjt i garaget och föråden idag och slängt en massa skräp i den mobila återvinningstation som finns här denna vecka. Och det blir säkert mer i morgon. Så himla bra att dom där kommer med jämna mellanrum, för gud vad man samlar på sig. Fast jag är då ingen hamster (där är jag inte lik dig pa) och frågar nån mig så finns det mesta skräpet i garaget. Där skulle mycket kunna röjas bort om jag fick vara där själv. "Men det är ju så många braha grejor där"...Pah!!
Nä nu ska jag försöka mig på lite pluggeri fast egentligen är jag bara trött. Är det vårtröttheten jag fått en släng av?

3 kommentarer:

  1. Åh så fina paket ! Jag trodde ni hade en moppe på gång med tanke på det ni lastade av, men det kanske var en cross ??? Snart är det våran tur att fira smurfen som fyller moppe och HAN vill minsann ha den snygga asdyra moppen...phu....
    Vi ses !
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej du :) så nu har du med skaffat en blogg, jag hittade hit via Monas blogg :)

    Hoppas att du får en fin dag :)

    SvaraRadera
  3. Tack själv för kommentaren =) det gick jättebra hos tandhygenisten, fast jag fick ligga en timma. Och en sak till, man SKA och får vara stolt över sina barn :)

    SvaraRadera