fredag 17 juli 2009

Vilken härlig dag!

Härlig sommar värme har det varit i dag. Och jag har gjort något i dag som jag inte gör vanligtvis. Jag har lyssnat på dagens sommar pratare. Passade på när jag ändå låg och slöade på altanen. Det var ganska intressant. Synd att jag missade när Tomas Ledin pratade. Han hade jag gärna lyssnat på :)
Här är en annan favorit:

">

Till middag åt vi lax och drack ett glas vitt. Eller jag drack. U skulle hämta hem grabbarna så han blev utan.
Jag har varit uppåt väggarna i dag också :) Bilder på det kommer senare...

5 kommentarer:

  1. Ja kanonväder. Har solat vid havet i dag. Bröllop i morgon. Kommer du att jobba nåt mera innan utbildningen börjar?

    SvaraRadera
  2. Ja jag jobbar en vecka efter semestern så då ses vi. Vem gifter sig?
    Kram /cajs

    SvaraRadera
  3. Synd nog är det inte Peter som friat till Monika, för annars skulle man kanske varit bjuden på bröllop i morgon.:-)

    SvaraRadera
  4. ja som man väntar och väntar på att detta ska ske.....kommer aldrig hända tror jag.. snyft, men de kanske får "mersmak" nu när de väl kommer iväg på ett bröllop och får se hur ljuvligt det är :)

    SvaraRadera
  5. Oj då plötsligt blev vi bloggens intresse ;) Nä ni bröllop hos oss får ni nog vänta länge på. Det är en systerdotter till Peter som gifter sig.

    SvaraRadera