fredag 23 oktober 2009

Fort varé gjort

Friday Comments




Yes!! Idag är det fredag. Igen!!
Jag har nog haft himla kul i veckan för den har gått så fort.
Det är det jag säger, precis när jag vant mig vid gårdagen så kom idag…
I dag är jag bortbjuden på kaffe, dopp, trevligt sällskap och surr.
Väldig trevlig kombination!!
Har en klipptid på eftermiddagen och på kvällen ska jag ut med mina kobbarjompisar.
Jag säger kobbarjompisar trots att jag inte jobbar med dom just nu eftersom jag är tjänstledig.
Japp, det var den fredagen. Tiden går fort när man har skoj.
Ja herregud!! I morgon är det lördag. Igen!!

10 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en trevlig kväll =) hade tänkt fara jag med men eftersom jag hade semester förra helgen så tog jag aldrig semester ikväll så jag önskar er alla en jättetrevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp ! Vi ses ikväll.
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Ha nu en RIKTIGT trevlig kväll!
    Snart är det fredag igen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jaha,du jobbar med dom?
    Kobbar du inte med dom?
    Ha en bra fredagskväll.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Ha så kul!! Partyprisse! :)

    SvaraRadera
  6. Ha supertrevligt nu!! kramar D-frun ;-) (är så lat, orkar inte skriva hela ordet hahahaha)

    SvaraRadera
  7. Skönt med fredag! :) Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  8. Men fan va snygg du är, men lite väl vinglig, så ta´t lugnt me´drinkarna ...
    Hoppas att du har en riktigt mysig fredagkväll..

    SvaraRadera
  9. Hoppas inte du har blykepsen på dig när du vaknar i morgon:)! Trevlig helg/kram

    SvaraRadera
  10. "Gör ingenting som jag skulle ha gjort..."
    Kram
    Susanne P

    SvaraRadera