söndag 25 oktober 2009

IQ

Det höjer ens IQ att ha en blogg.
Idag har jag lärt mig hur en död rödhake ser ut tack vare er, mina blogg vänner.
Den här mannen borde skippa studierna och skaffa sig en blogg….

Det var en gång en man som skulle börja på vuxenskola.

När han kom dit frågade han sin lärare: vad ska jag ha för ämnen?
Du ska ha svenska engelska matte och logik.
Vad är logik?
Det ska jag förklara för dig. Har du en gräsklippare?
Ja, det har jag.
Om du har en gräsklippare borde du alltså ha en tomt?
Japp!
Och om du har en tomt så borde du ha ett hus?
Ja det har jag.
Om du har ett hus så borde du väl ha en familj?
Ja det har jag.
Och om du har en familj så borde du vara hetro?
Hur kunde du få reda på att jag är hetro bara av att veta att jag har en gräsklippare??
Det är logik det, svarade läraren.
Nästa dag sa mannen till sin kompis att han hade vart i vuxenskolan.
Då frågade han vilka ämnen han hade.
Jag har svenska engelska matte och logik sa han då.
Vad är logik?
Det ska jag förklara för dig.
Har du en gräsklippare?
Näää.
VA?? är du bög eller??

1 kommentar:

  1. Ha ha...:)Är ute och läser bloggar, lämnar ett avtryck..:)

    SvaraRadera