torsdag 12 januari 2012

120112

Yes! Då har man helg! Ska bara sova några timmar skönhetssömn först. När jag stiger upp kommer vännen U på lite kaffe och surr. Trevlig start på helgen!
Idag kan man vända och vrida på dagens datum. Det blir liksom same same but different.
Väldigt intressant! Ni noterar va?
Nä men hörrni, ni hör ju! Inget speciellt att säga så jag släcker ner här nu och säger natti natti och på återseende…

Dagens kloka…
Vi är aldrig mera missnöjda med andra,
än när vi är missnöjda med oss själva

20 kommentarer:

  1. Hoppas du känner att du sussat gott då, sen när du vaknar :o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Godnatt och godmorgon. Hoppas att du och vännen får en härligt kaffestund senare :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag skulle också velat gå och lägga mej igen.
    Sov gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du kan inte alls vända på det, 120112 och 211012... Det är verkligen dags att nanna va? ;)

    Ps, jag jobbar tre nätter till... du kan väl hålla mig sällskap till kl tre iaf va? :)

    SvaraRadera
  5. Sov Gott och vakna torrt....
    Njut sedan av din ledighet!
    Kram & vink från mig.

    SvaraRadera
  6. Ha en skön sovstund vännen :)

    Hörde att ni skulle till min far & mor & fika i morgon, det tycker dom blir roligt :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Sov så gott!

    Kram,kram

    SvaraRadera
  8. Gott med helg och att få sova!! Det här med datum är svårt nu när man inte är van att skriva det nya året. Blir gärna tokigt! Ha det så bra! Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Helg allaredan? Lyllo dig :-)

    Suss gott!

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du sover/it gott o att fikat smakar bra;))

    Skönt för dig att få några lediga dagar, det är du värd;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  11. Hoppas du får härliga lediga dagar!

    SvaraRadera
  12. Låter skönt med helgstart på en torsdag .
    Ha det bra ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  13. Hej vännen1
    Blev allt lite avundsjuk på dig som fick sova när en annan precis hade jobbat i nästan 1 timme.

    Glömde skicka kommentar till ditt förra inlägg. Roliga svar du lämnade på frågorna. Väldigt gulligt sms du fick av dottern.....förstår att det värmde ditt modershjärta när du läste det!!

    Dina inlägg skapar alltid en tanke eller sätter igång ett gott skratt!
    Jag har sagt det innan å säger det igen......Jättekul att jag hittade din blogg!!!

    Ha det gött å sköt om dig!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  14. Vid det här laget har ni väl surrat färdigt så jag önskar dig en trevlig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  15. hoppas du sov supergott å har haft en mysig torsdag ,trevligt med besök, ha nu en toppenfredag:) är du alltid ledig fredagar? härligt jag ville ha det så men jag behövdes varje dag men jag slutar 14 varje ons,tors,fre:) kramen

    SvaraRadera
  16. Ha en jättetrevlig dag i morgon :-)

    SvaraRadera
  17. Hoppas att du har sovit gott och haft en mysig fikastund med din kompis!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  18. Sv: Vi har en del olika varianter på arbetsbyxorna, dessa passar mig så det var därför jag valde dem. ;)

    SvaraRadera
  19. Noterat!
    Fast det var ju igår...
    Kram, Monica

    SvaraRadera